۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

تحریف مواضع امام توسط نشردهندگان آثار امام

کد خبر : ۳۶۶۰۵۴
سایت وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی، مواضع امام خمینی و تاریخ دهه 60 را تحریف کرد.
داود سلیمانی (از اعضای حزب منحله مشارکت و عضو ستاد فتنه در سال 88) در کانال سایت جماران نوشت: «در برخورد با برخی از نیروهای سیاسی و یا رفتارهای انقلابیون اول انقلاب می‌شد به دور از فضا و جو انقلابی تصمیمات بهتری گرفت و شاید اعتراف مرحوم امام در اینکه در جریان دولت بازرگان اشتباه کردم، یکی از این موارد باشد. شاید بازرگان در آن شرایط خوب درک نشد و یا برخی تصمیم‌ها در جریانات سال 67، که مستمسک مجریان قضایی، دستنوشته‌ ایشان بود، از جمله خطاهایی بود که به هر حال تاکنون پاسخ درخوری نیافته است.»
این اظهارات، تحریف تاریخ و انتساب دروغ به حضرت امام است. امام خمینی در نامه توبیخ‌‌آمیز به منتظری (68/1/6) تصریح کردند «والله قسم، من با نخست‌وزیری بازرگان مخالف بودم» و افزودند «من رای به ریاست‌جمهوری بنی‌صدر ندادم و در تمام موارد ]قائم مقامی منتظری و نخست‌وزیری بازرگان[ نظر دوستان را پذیرفتم». ایشان همچنین در پاسخ نامه محتشمی وزیر کشور در بهمن 66 تصریح کردند: «نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانونگذاری یا قضایی را ندارند؛ و ضرر آنها، به اعتبار آنکه متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد و نیز با دخالت بی‌مورد در تفسیر قرآن کریم و احادیث شریفه و تاویل‌های جاهلانه موجب فساد عظیم ممکن است بشوند، از ضرر گروهک‌های دیگر، حتی منافقین این فرزندان عزیز مهندس بازرگان، بیشتر و بالاتر است.»
با این اوصاف معلوم نیست عضو ستاد فتنه و حزب منحله مشارکت، چرا به جای اعتراف به آلودگی  هم‌طیفانش با گروهک‌های ضدانقلاب، اقدام به تحریف تاریخ و نظر حضرت امام آن هم در سایت و کانال وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) می‌کند؟!
اما درباره اعدام منافقین، اعضای گروهک‌های محارب، محارب محسوب می‌شوند و حکم آنها اعدام است. سازمان منافقین 17 هزار شهروند ایرانی را ترور کرده است. در عین حال پس از همراهی سازمان منافقین با ارتش صدام در حمله به کشور  (مرداد 67) و تداوم همراهی اعضای دستگیر شده با سازمان و ایجاد اغتشاش در زندان، حکم اعدام این اشرار صادر شد. جالب اینکه در آن زمان برخی از سران جریان چپ (اصلاح‌طلب فعلی) در رأس امور زندان‌ها و قضایی قرار داشتند.
یادآور می‌شود بودجه موسسه تنظیم و نشر آثار امام 57 میلیارد تومان بود و امسال افزایش هم پیدا کرده است اما مشخص نیست این بودجه چرا نه تنها در خدمت تبیین گفتمان و مکتب ناب امام خمینی قرار ندارد بلکه حتی بعضا در زمینه تحریف خط امام مورد  استفاده قرار می‌گیرد؟!
منبع: کیهان
برچسب ها: صراط امام خمینی