۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

گزارش عملکرد کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات در مجلس

کد خبر : ۳۶۶۱۱۷
صراط: رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۵۷۳ دقیقه برنامه تلویزیونی داشته‌اند.

به گزارش تسنیم، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 16 خرداد) پارلمان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کمیسیون، گفت: هر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری طبق مصوبه کمیسیون، 573 دقیقه در سیما و 408 دقیقه در صدای جمهوری اسلامی ایران برای تبلیغات فرصت داشته است.

وی افزود: با احتساب مناظره‌ها، نامزدها 30 ساعت از رسانه ملی تبلیغات انتخاباتی داشته‌اند و 3 مناظره میان 6 نامزد، جزو پربیننده‌ترین برنامه‌ تبلیغات این دوره از انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

نماینده مردم فریمان در مجلس با بیان اینکه  کمیسیون نظارت بر تبلیغات، 82 برنامه تولیدی با نامزدها در صورتجلسه تنظیم کرده بود،  اظهارداشت: بر این اساس با هر نامزد 2 جلسه مستقل و 3 جلسه در مناظره‌ها گفت‌وگو صورت گرفته است.

قاضی‌زاده‌هاشمی خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها براساس مصوبات کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری بوده است.

وی تأکید کرد: گزارش کامل این کمیسیون از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس و دبیرخانه شورای نظارت بر صدا و سیما ارائه می‌شود.
برچسب ها: صراط انتخابات
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز