۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
بهمن گودرزی:

مسئولان روی خوش به کُمدی نشان نمی‌دهند

کارگردان «ما خیلی باحالیم» عنوان کرد که مسئولان روی خوشی به آثار کمدی نشان نمی دهند به همین دلیل قصد ندارند این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر نگه دارند.
کد خبر : ۳۶۶۱۵۹
صراط: کارگردان «ما خیلی باحالیم» عنوان کرد که مسئولان روی خوشی به آثار کمدی نشان نمی دهند به همین دلیل قصد ندارند این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر نگه دارند.

بهمن گودرزی کارگردان سینما در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «ما خیلی باحالیم» گفت: تدوین  این اثر تا یک هفته دیگر به پایان می رسد و سپس کارهای صداگذاری را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مسئولان در جشنواره فیلم فجر به آثار کمدی روی خوشی نشان نمی دهند به همین دلیل قصد نداریم که این اثر را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شرکت دهیم بلکه با تصمیم تهیه کننده و سرمایه گذار می خواهیم بعد از دریافت پروانه نمایش بلافاصله این اثر را به نمایش بگذاریم.

گودرزی عنوان کرد: «ما خیلی باحالیم» روایتگر داستان 2 دوستی است که به دنبال خوانندگی و بازیگری هستند. این 2 مقوله جزو مسایلی است که بسیاری از جوانان علاقه مند به آن هستند به ویژه ورود به این موضوع برای افرادی که دور از مرکز هستند سخت تر است به همین دلیل این فیلم هم 2 جوانی را نشان می دهد که از شهرستان می آیند تا بازیگر و خواننده شوند.

این کارگردان در پایان بیان کرد: به نظرم مخاطبان جوان با این اثر می توانند ارتباط خوبی برقرار کنند و خود را در این فیلم ببینند. تاکنون استقبال خوبی از آثار کمدی شده است و امیدوارم این استقبال درباره فیلم های دیگر هم ادامه داشته باشد زیرا سود آن به سینما می رسد.

مهران غفوریان، مجید صالحی، مریم امیرجلالی، علی مشهدی، بهنوش بختیاری، مهران رجبی، مجید شهریاری، ساقی زینتی، مختار سائقی، خشایار راد، اکرم علمدار، امیر وطن زاد، عرفان عماد و شیدا قربانیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دیگر عوامل اصلی «ما خیلی باحالیم» عبارتند از طرح فیلمنامه: پیمان عباسی، نویسنده: سیدمحسن جاهد، بازنویسی فیلمنامه: بهمن گودرزی، یزدان فتوحی، مدیر فیلمبرداری: سیدمحسن جاهد، عکاس: لیلا خوش کنار، مدیر صدابرداری: خسرو کیوان مهر، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: زهرا صمدی، طراح گریم: امید گل زاده، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علی نوابی، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی مجد، منشی صحنه: بهناز تاجیک، تصویربردار پشت صحنه: هنگامه زارع و مدیر تولید: رویا شریف.