۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

آخرین وضعیت درمانی کودک خبرساز حادثه مجلس

کد خبر : ۳۶۷۴۳۲
صراط: مشاور وزیر بهداشت از مردم نیک اندیش که به این خانواده کمک کردند و همچنین کسانی که واسطه شدند از جمله رسانه‌هایی که با اطلاع رسانی این فضای مثبت را ایجاد کردند، قدردانی کرد.

عباس زارع نژاد با تاکید بر اینکه مراحل درمانی عماد به صورت رایگان از سوی وزارت بهداشت در حال انجام است،به ایسنا گفت: همچنین در استان گلستان هم با توجه خاص نماینده محترم ولی فقیه و همینطور استانداری این استان و دانشگاه علوم پزشکی گرگان حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.

مشاور وزیر بهداشت در ادامه گفت: در مجموع وزارت بهداشت به عنوان وظیفه ذاتی خود مسئولیت درمان عماد را برعهده دارد ولی مشکلات معیشتی این خانواده نیازمند توجه خیرین و رسانه‌های دلسوز است.

در عین حال، اسماعیل‌نژاد، پدر عماد با بیان این که با دستور وزیر بهداشت و جلساتی که در وزارتخانه برگزار شد،‌ روند درمانی عماد از سوی وزارت بهداشت رایگان شده است، گفت: فرصت را مغتنم می‌شمارم و از مهربانی‌های مردم و مساعدت‌های وزیر بهداشت تشکر و اعلام می‌کنم که کمک‌های مردمی به دست ما رسیده است و بحث اکنون درمان فرزندم است و امیدوارم درمان عماد با کمک وزارت بهداشت ادامه یابد.