۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
لطف الله فروزنده

آقای روحانی! انتخابات پایان یافت؛ دروغ‌ها را تمام کنید

کد خبر : ۳۶۷۷۰۴
صراط: جناب آقای روحانی در دیدار کارگزاران با رهبر معظم انقلاب اسلامی آمار و ارقامی مانند رشد اقتصادی 8 درصد، ایجاد یک میلیون و هفتصد هزار شغل رونق تولید و حمایت از صنایع کوچک، افزایش صادرات غیرنفتی و کاهش واردات را دادند که صرفا خودشان و تیم‌شان آن را باور و قبول دارد، هیچکدام از این آمار در زندگی و کسب و کار مردم ملموس نبوده واثری نداشته است. مردم همچنان از بیکاری، تورم، رکود فساد اداری، کم‌کاری مدیران رنج می‌برند و در زندگی روزمره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

اما نکته جالب اینکه آقای روحانی ادعا کرد در دولت نهم و دهم اشتغال صفر بوده است؟! کدام انسان منصف این ادعا را می‌پذیرد؟ خدمات و فعالیت‌های عمرانی و آبادانی در دولت نهم و دهم همچنان در ذهن و خاطره مردم هست. قبول ندارید به میان مردم در اقصی نقاط کشور بروید و هم ببینید و هم از مردم بشنوید.

چگونه 1.200 میلیون مسکن مهر اشتغال نداشته است؟

چگونه هزاران طرح عمرانی اشتغال نداشته است؟

چگونه رشد تولیدات کشاورزی و صنایع که در اوج رونق بودند، اشتغال نداشته است؟

چگونه صادرات کالا به کشورهای همسایه اشتغال نداشته است؟

حال که فضای انتخابات تمام شده، از صداوسیما انتظار می‌رود زمینه و بستری را فراهم کنند تا دولتمردان، دولت نهم و دهم بویژه وزرا بتوانند از عملکرد خود دفاع کنند. بنده و دوستان آماده هستیم در حوزه تخصصی خودمان از عملکردمان دفاع کرده از همین جا و آقایان دولت یازدهم را به مناظره دعوت می‌کنیم.

در حوزه منابع انسانی ما را متهم کردند 400 هزار نفر استخدام کردید، بماند که این دروغ بزرگ بود، ما افراد موجود را تبدیل وضعیت کردیم، اما اگر واقعا 400 هزار نفر را استخدام کردیم، پس فقط در این حوزه 400 هزار نفر اشتغال دائم ایجاد شده است؟!

دولت یازدهم به جای پاسخگویی، 4 سال فرصت سوزی و اعتماد به دشمن کرد، مجددا راهبرد تخریب و اتهام به دولت نهم و دهم که به فصل الهی اکثریت مدیران آن انقلابی و متدین بودند را هدف‌گذاری کرده است. از صداوسیما و همه رسانه‌های متعهد و منصف انتظار داریم بستری فراهم کنند تا به این راهبرد فرافکنی آقای روحانی پایان داده شود و معلوم نشود کدام دولت ناکارآمد است؟
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط روحانی دروغ
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
۸
۱۳
چرا توهین می کنی به منتخب مردم تو چه کاره هستی