۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

قلعه‌نویی: دادن قول قهرمانی کلاهبرداری است

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید برای او افتخار است که برای همکاری با باشگاه ذوب آهن به این تیم و باشگاه دعوت شده است.
کد خبر : ۳۶۷۸۵۰
صراط: سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید برای او افتخار است که برای همکاری با باشگاه ذوب آهن به این تیم و باشگاه دعوت شده است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در مراسم معرفی‌اش به عنوان سرمربی ذوب آهن گفت: اعتقاد دارم اگر کارخانه ذوب آهن پایه و شکل دارد به خاطر رشادت عزیزانی است که در خط تولید و کوره‌ها به نوعی ناخدای این مجموعه هستند. باشگاه ذوب‌آهن جزو افتخارات این مملکت است. ذوب‌آهن در ورزش اصفهان نقش زیادی داشته است و برای من افتخار است که به اینجا آمده‌ام و از آن‌ها تشکر می‌کنم که من را انتخاب کردند.

وی بیان کرد: من دو چیز از باشگاه ذوب‌آهن خواستم و هنوز قراردام را از لحاظ مالی نبسته‌ام. تیمی که می‌خواهم را حفظ کنیم و افرادی را که می‌خواهیم جذب کنیم تا بتوانیم فصل آینده شرایط خوبی را پایه‌ریزی کنیم. دومین چیزی که می‌خواهم اخلاق‌مداری است. افرادی که با من هستند باید ریاضت بکشند. با بی‌پولی می‌توان کار کرد اما با افکار کوچک نمی‌توان کار کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم افتخار به دست بیاوریم باید ریاضت بکشیم، گفت: امیدوارم امسال سرنوشت خوبی برای ما رقم بخورد.

قلعه‌نویی با بیان اینکه هر کسی قول قهرمانی بدهد کلاهبردار است گفت: من از باخت بدم می‌آید و اگر به کارنامه‌ام نگاه کنید چند قهرمانی دارم. باید بازیکنان بدانند که من از باخت بدم می‌آید و باید آنقدر تلاش کنند تا فوتبال زیبایی را در این فصل به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به اینکه محور من در ذوب آهن بها دادن به جوانان است، گفت: اگر بین یک بازیکن جوان و باتجربه ۱۰ درصد اختلاف وجود داشته باشد، مطمئن باشید من پیراهن را به یک بازیکن جوان می‌دهم تا در بازی شرکت کند.

سرمربی ذوب آهن با تشکر از مردم آذربایجان افزود: وظیفه خود می‌دانم که از مردم و مسئولان باشگاه تراکتور و آذربایجان تشکر کنم چرا که یک سال و نیم در آنجا زندگی کردم و به من محبت داشتند. باید از یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی نیز تشکر کنم و لیاقت آن‌ها خیلی بیشتر از این است.

قلعه‌نویی ادامه داد: از پیشکسوتان خواهشی که دارم من را تنها نگذارند و هر نقطه نظری دارند با من در میان بگذارند و من از این نظرات استقبال می‌کنم.