۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

تشریح جزئیات قتل مرد اراکی به دست زن و مادرزن

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی جزئیات قتل مرد اراکی به دست زن و مادر زن را تشریح کرد.
کد خبر : ۳۶۸۰۲۸
صراط: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی جزئیات قتل مرد اراکی به دست زن و مادر زن را تشریح کرد.

سرهنگ محمود خلجی در گفت‌و‌گو با تسنیم در اراک، با تشریح جزییات قتل مرد اراکی توسط همسر و مادر همسرش اظهار داشت: خانمی که دامادش را به علت اختلافات و مشکلات خانوادگی در اراک به قتل رسانده بود و با کمک دخترش قصد از بین بردن آثار جرم را داشتند، در صحنه جرم دستگیر شدند.

وی افزود: در حدود ساعت 4 صبح روز بیست و ششم خرداد ماه سال جاری در پی اعلام گزارش‌های مردمی مبنی بر آتش‌سوزی در یک مجتمع آپارتمانی در یکی از شهرک‌های شهر اراک، بلافاصله تیم‌های امدادی و ا نتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در بررسی های اولیه، آپارتمانی که گزارش حریق شده بود، شناسایی شد و با پیگیری‌هایی که از سوی ماموران انتظامی و با هماهنگی دستگاه قضایی انجام شد، جسد مردی میانسال در حمام منزل کشف شد و بلافاصله مادر زن و همسر مقتول که در منزل حضور داشتند، دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.

سرهنگ خلجی با اشاره به دستگیری مظنونان این قتل گفت: در تحقیقات تخصصی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان، سرانجام مادر زن مقتول اعتراف کرد که به علت اختلافات قبلی و مشکلاتی که با دامادش داشته،‌ او را به قتل رسانده و به همراه دخترش(همسر مقتول) قصد داشتند که با آتش، آثار جنایت را از بین ببرند که در همان لحظات اولیه، همسایه‌ها متوجه آتش شده و موضوع را به پلیس گزارش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با ارجاع پرونده به مرجع قضایی قرار بازداشت موقت برای هر دو متهم پرونده صادر شد و بررسی پرونده و تحقیقات تکمیلی همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار دارد.