۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

واکنش کاربران به سیلی محکم سپاه به تروریست‌ها+تصاویر

پس از حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌های داعشی در دیرالزور سوریه، کاربران خوشحالی‌شان را در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند.
کد خبر : ۳۶۸۰۶۱
صراط: پس از حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌های داعشی در دیرالزور سوریه، کاربران خوشحالی‌شان را در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، لحظاتی پیش روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله موشکی سپاه به مقرّ فرماندهی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داد.  در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

"بر این اساس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس الهی و به نیابت از ملّت قهرمان و دشمن ستیز ایران و خانواده معظم شهدا و آسیب دیدگان عملیات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام (ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، لحظاتی پیش مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه را با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار، مورد حمله موشکی قرار داد.

در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریست های تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد".

پس از انتشار این خبر، کاربرا ن شبکه‌های اجتماعی خوشحالی و حس غرور بی‌حد و حصرشان را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند و نوشتند: