۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

مدیر برنامه‌های قطبی: از پرسپولیس شکایت می‌کنیم

کد خبر : ۳۶۸۰۹۳
صراط: مدیر برنامه‌های مربی پیشین پرسپولیس گفت: پرداخت مالیات قطبی بر عهده باشگاه بوده و تا یکی دو روز آینده از پرسپولیس شکایت خواهیم کرد.

مهدی حاج‌باقر در گفت‌‌وگو با فارس، در خصوص بحث شکایت افشین قطبی از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مالیاتش توسط این باشگاه گفت: هنوز از باشگاه پرسپولیس شکایتی نکرده‌ام اما تا یکی دو روز آینده قطعا این کار را انجام خواهیم داد. چرا که افشین قطبی پیگیر حل شدن بدهی مالیاتی‌اش است. هر چند که عرق و تعصب زیادی به پرسپولیس دارد و همه ما می‌دانیم این تیم در حال حاضر بهترین تیم ایران است. هر بار که خواستیم قدمی جلو بگذاریم و مشکلات را حل کنیم به بهانه‌ای این کار را انجام ندادند. یک بار اعلام شد دربی در پیش است، یک بار گفتند فصل یارگیری است و یک بار هم عنوان شد که بازی‌های آسیایی در راه است و هر بار درخواستم به عقب افتاد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با طاهری سرپرست باشگاه در این رابطه جلسه‌ای هم برگزار کرده‌ای، افزود: بله با طاهری هم جلسه داشتیم و همه مدارکی که لازم بود را به او داده‌ایم اما او فقط به گفتن بررسی می‌کنم، بسنده کرد. 8 ماه از آن تاریخ گذشته و ما هنوز سر کار هستیم و یک جواب بله یا خیر به ما نداده‌اند. این را هم بگویم که قطبی همه شرایط پرسپولیس را لحاظ کرده و نمی‌خواهد کاری کند که برای این تیم مشکل پیش بیاید. این را هم در نظر بگیرید که همه چیز خیلی راحت قابل حل است اما برای ما جای سؤال دارد که چرا این مشکل را لحاظ نمی‌کنند.

مدیر برنامه‌های قطبی تصریح کرد: در قرارداد افشین قطبی با باشگاه پرسپولیس صراحتا عنوان شده که مالیات او بر عهده باشگاه است. حتی داریوش مصطفوی مدیرعامل وقت باشگاه این موضوع را تائید می‌کند و حالا این وظیفه باشگاه است که مالیات او را بپردازند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قطبی از تیم‌های ایرانی پیشنهاد دارد، که اینقدر مصرانه خواهان رفع مشکلات مالیاتی‌اش است، اظهار داشت: بله پیشنهادهایی به او شده هر چند که افشین الان در یک تیم مشغول به کار است. البته هم پیشنهاد دهندگان و هم خود افشین قطبی خواهان حل شدن بدهی مالیاتی‌ هستند. مبلغ این بدهی حدود یک میلیارد تومان است که اگر باشگاه پیگیری‌های لازم را انجام دهد می‌توان با رایزنی آن را کمتر کرد چرا که بخشی از یک میلیارد جریمه دیرکرد است.

حاج‌باقر در پایان تصریح کرد: طاهری یک جلسه بگذارد و این مشکل را حل کند. قرارداد قطبی دقیقا شبیه قرارداد برانکو با پرسپولیس است و مالیات او هم بر عهده باشگاه است.