۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

جزئیات هلاکت سرکرده انصار الفرقان

"جلیل قنبرزهی" سرکرده گروهک تروریستی "انصار الفرقان" در پی عملیات اخیر نیروی زمینی سپاه و قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند, به هلاکت رسید.
کد خبر : ۳۶۸۱۷۳
صراط: "جلیل قنبرزهی" سرکرده گروهک تروریستی "انصار الفرقان" در پی عملیات اخیر نیروی زمینی سپاه و قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند, به هلاکت رسید.

به گزارش قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، در پی عملیات اخیر نیروی زمینی سپاه و قرارگاه قدس در ارتفاعات قصرقند, "جلیل قنبرزهی" سرکرده گروهک تروریستی "انصار الفرقان" به هلاکت رسید.

بر اساس این گزارش جسد این تروریست بین‌المللی به همراه 4 نفراز معاونین و عواملش هم‌اکنون در اختیار نیروی زمینی سپاه است. این تروریست تکفیری به خاطر جنایات گسترده در مرزهای جنوب شرق  25 سال سوژه تعقیبی نیروهای امنیتی ایران  بوده است.

انفجار در مراسم  تاسوعای حسینی چابهار, اعزام عوامل انتحاری برای مساجد, شهادت جمعی از پرسنل ناجا در سال 77, حمله به پست انتظامی در میدان "تامین اجتماعی" زاهدان  و ده‌ها جنایت دیگر از اقدامات وی بوده است.

جلیل قنبرزهی، سرکرده گروهک انصارالفرقان از منابع مالی کشورهای عربی حمایت می‌شد و جلسات زیادی با نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان جهت ضربه زدن به ایران داشته است.

بر اساس اسناد اطلاعاتی, گروه‌های تروریستی "جندالشیطان" مالک ریگی, "جیش الظلم" و تیم‌های تکفیری زاییده اقدامات و برنامه‌ریزی‌های وی بوده است.