۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸

پرتاب دلارهای تقلبی برای بازیکن پول‌دوست +عکس

هواداران ایتالیا در بازی ایتالیا و دانمارک برای دروازه‌بان تیم‌شان دلارهای تقلبی پرتاب کردند تا به صحبت‌های اخیر دوناروما واکنش نشان داده باشند.
کد خبر : ۳۶۸۲۲۲
صراط: هواداران ایتالیا در بازی ایتالیا و دانمارک برای دروازه‌بان تیم‌شان دلارهای تقلبی پرتاب کردند تا به صحبت‌های اخیر دوناروما واکنش نشان داده باشند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلواسپورت، در جریان دیدار دیشب (یک‌شنبه) جوانان ایتالیا و دانمارک که در رقابت‌های قهرمانی اروپا صورت گرفت، هواداران لاجوردی‌پوش به شیوه خودشان دوناروما را مورد خطاب قرار دادند.

این دروازه‌بان جوان پیش‌تر اعلام کرد که نمی‌خواهد در میلان بماند و می‌خواهد به تیمی برود که در آن پول بیشتری به دست بیاورد و همین باعث شد که هواداران میلان دیشب آنقدر دلار تقلبی برای این دروازه‌بان پرتاب کنند که جریان این بازی مختل شود و داور مجبور شود بازی را برای دقایقی متوقف کند.

به نظر می‌رسد دوناروما بعد از این اتفاق تصمیم دیگری بگیرد. هر چند مدیر برنامه‌های او یعنی مینو رایولا عنوان کرد که میلان برای موکلش حاشیه و دردسر ایجاد کرده است. باید دید سرنوشت جوانترین دروازه‌بان میلان که یکی از پدیده‌های فوتبال اروپا محسوب می‌شود، در فصل نقل‌ و انتقالات چه خواهد شد.

پرتاب دلارهای تقلبی برای بازیکن پول‌دوست +عکس

پرتاب دلارهای تقلبی برای بازیکن پول‌دوست +عکس