۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
استفاده شخصی از رسانه ملی

مگر صداوسیما ملک شخصی رامبد جوان است؟

اگراو حرفی در فضای مجازی زده که شائبه توهین دارد باید در همان فضای مجازی عذرخواهی کند نه اینکه شبکه نسیم را تا حد شبکه خصوصی و شخصی خود تنزل داده و از آن برای عذرخواهی اش بهره برداری کند.
کد خبر : ۳۶۸۶۱۸
گروه فرهنگی صراط - رامبد جوان در برنامه دیشب خندوانه با دعوت از صفر کشکولی، تلاش کرد تا توهینی که در روزهای گذشته به او شده بود را از دلش بیرون آورد.

به گزارش صراط، ماجرا از این قرار است که پس از درگیری چند روز قبل بهناز جعفری با برخی خبرنگاران در نشست خبری سریال "زیر پای مادر"، رامبد جوان به حمایت از این بازیگر زن به پا خاست و یک فایل صوتی از او منتشر شد که در بخشی از آن با گفتن این جمله با لحنی تحقیرآمیز که "به ايشان گفته‌اند اگر بچه‌هاي رسانه نبودند شما الان بهناز جعفري نبوديد... بله ممکن بود يهو مثلا صفر کشکولي از آب درآيد خانم جعفري" شائبه توهین به صفر کشکولی را کلید زد.

صفر کشکولی هم در واکنش گفت که در این باره سکوت میکنم و قضاوت را به مردم می سپارم.
پس از این ماجرا، رامبد جوان از کشکولی دعوت کرد و در برنامه خندوانه با تعظیم کردن و حرکات اغراق آمیز از او عذرخواهی کرد و سرانجام اشک او را هم درآورد. جوان البته از موضع خود هم کوتاه نیامد و چند متلک دیگر هم بار خبرنگاران کرد.

فارغ از اینکه در دعوای بهناز جعفری با یک خبرنگار، حق با چه کسی بوده و گذشته از این موضوع که لحن رامبد جوان درمورد صفر کشکولی توهین آمیز بوده یا خیر، سوالی که وجود دارد این است که چرا رامبد جوان از آنتن تلویزیون استفاده شخصی می کند؟

اگراو حرفی در فضای مجازی زده که شائبه توهین دارد باید در همان فضای مجازی عذرخواهی کند نه اینکه شبکه نسیم را تا حد شبکه خصوصی و شخصی خود تنزل داده و از آن برای عذرخواهی اش بهره برداری کند.

آیا صداوسیما به دیگر مجریان و تهیه کنندگان خود هم اجازه می دهد تا این حد از آنتن تلویزیون استفاده شخصی کرده و دغدغه و مشکل خود را به عامه مردم تسری دهند و حل آن را مسئله مردم بدانند؟
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
۱۶
۷
مجریان باید بفهمند که فقط در همان حیطه ی برنامه می توانند فعالیت کنند نه اینکه خودشون عقل کل بدانند.