۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

پیشنهاد نامگذاری روزی به‌عنوان روز شهدای محراب

مدیرعامل موسسه علمی و فرهنگی شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی از ارسال نامه به مسئولان کشور برای نامگذاری روز بیست‌ویکم رمضان به‌عنوان روز شهدای محراب خبر داد.
کد خبر : ۳۶۸۶۶۳
صراط: مدیرعامل موسسه علمی و فرهنگی شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی از ارسال نامه به مسئولان کشور برای نامگذاری روز بیست‌ویکم رمضان به‌عنوان روز شهدای محراب خبر داد.

حجت‌الاسلام عطاءالله اشرفی اصفهانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره ارسال نامه‌ای برای مسئولان کشوری مبنی بر نامگذاری روز بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز شهدای محراب اظهار کرد: برای نامگذاری روز بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز شهدای محراب، نامه‌نگاری با مسئولان در این رابطه انجام شده است.

وی افزود: براساس هماهنگیهای انجام شده با بیوت شهدای محراب و درخواست برای نامگذاری روز بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز شهدای محراب، نامه‌نگاری با مسئولان انجام شده که امیدواریم ثمربخش باشد.

گفتنی است در بخشی از نامه حجت‌الاسلام عطاءالله اشرفی اصفهانی آمده است: شهیدان محراب حضرات آیات مدنی، دستغیب، صدوقی، اشرفی اصفهانی و قاضی طباطبایی (ره) آفتابهای درخشانی بودند که با تأسی از مولای خود علی (ع) با تمام وجود از جان و مال و آبروی خود برای اسلام گذاشتند و مظلومانه در پیش روی اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خوبی ایفای نقش کردند در بار نشستن درختِ پر بار انقلاب از هیچ کمکی دریغ نکردند.

در ادامه نامه آمده است: زنده نگه‌داشتن یاد شهدای محراب، زنده نگه‌داشتن فرهنگ نماز و ایثار و شهادت است.