۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸

در دیدار لاریجانی با میرباقری چه گذشت؟ +عکس

رئیس مجلس شورای اسلامی طی دیدار با کارگردان مجموعه در دست تولید سلمان فارسی ضمن تاکید بر ضرورت ساخت سریال‌های تاریخی و مذهبی، در جریان تولید مجموعه سلمان فارسی قرار گرفت.
کد خبر : ۳۶۸۹۹۹
صراط: رئیس مجلس شورای اسلامی طی دیدار با کارگردان مجموعه در دست تولید سلمان فارسی ضمن تاکید بر ضرورت ساخت سریال‌های تاریخی و مذهبی، در جریان تولید مجموعه سلمان فارسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای  اسلامی صبح امروز (شنبه 3 تیرماه) با داوود میرباقری نویسنده و کارگردان دیدار و در جریان روند تولید سریال تاریخی- مذهبی سلمان فارسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، داوود میرباقری که سریال‌ "امام علی (ع)" را به عنوان یکی از فاخرترین آثار کارنامه کاری خود را در زمان تصدی علی لاریجانی بر ریاست صدا و سیما کلید زده است، امروز طی دیدار با رئیس مجلس اطلاعات و توضیحاتی درباره سریال در دست تولید "سلمان فارسی" به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

http://www.seratnews.ir/files/fa/news/1396/4/3/404222_635.jpg

لاریجانی در این دیدار ساخت مجموعه تاریخی "سلمان فارسی" را از این باب که سلمان از یاران خاص و نزدیک پیامبر اسلام(ص) و همچنین یک ایرانی بوده است، مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: این سریال زمینه‌ساز آشنایی مردم با جزئیات زندگی این شخصیت مهم دینی و تاریخی خواهد شد.

از آنجا که سریال‌هایی نظیر ولایت عشق، تنهاترین سردار، مردان آنجلس، مریم مقدس در زمان ریاست لاریجانی بر صدا و سیما ساخته شده اند، وی در این دیدار بر ضرورت تداوم ساخت چنین سریال‌های فاخر و مذهبی تاکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با داوود میرباقری با استقبال از ساخت سریال سلمان فارسی، گفت: تولید آثار تاریخی در رسانه ملی باید از پایگاه ویژه‌ و پشتیبانی مادی و معنوی قوی برخوردار شوند و ساخت این آثار در اولویت‌های کاری صداو سیما قرار گیرند.
برچسب ها: صراط