۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

منصوریان: فکر نمی‌کردم منتظری برگردد

سرمربی استقلال خوشحال است که پژمان منتظری به این تیم برگشته است.
کد خبر : ۳۶۹۰۴۰
صراط: علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: ما با گرفتن منتظری بخش اعظمی از نگاه‌مان به خط دفاعی کامل شد. نیاز بود که بازیکنی با عیار بین‌المللی داشته باشیم. بازیکنی که از میدان‌های سخت گذشته باشد. اینجا تیم منتظری است و خانه او محسوب می‌شود. بهترین زمان برای بازگشت او همین موقع بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ وی افزود: شبی که فکر نمی‌کردم برگردد، رضا افتخاری و توفیقی او را شکار کردند و او به استقلال آمد. من تماسم با منتظری برقرار بود و ارتباطم نزدیک بود. برای اینکه شرایطی بوجود نیاید که حق تصمیم از او نگیریم، قرار شد آزاد فکر کند. الان هم منتظریم تکلیف رابسون انجام شود و مدیربرنامه‌های او گفته که در حال انجام کارهایش است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌دانم هواداران نگران هستند. هوادارانی که در این ماه به تمرینات می‌آیند. یک بار صبح بلند می‌شوید که از خوشحالی به هوا پرتاب تان می‌کنند و یک روز به زمین می‌کوبند. ما از هوادار واقعی که اینجا هستند انرژی می‌گیریم. ما با حوصله خرید کردیم. ما مهاجم از دست دادیم، ولی شهباززاده را جذب کردیم. برای پشت مهاجمان هم شجاعیان را گرفتیم. بازیکنان سال قبل هم خوب بودند و باید از جوانان مراقبت می‌کردیم. امیدوارم سال خوبی را شروع کنیم، اعتقاد من این است که نباید در فرایند آزمون و خطا قرار بگیریم و از هفته اول با قدرت جلو می‌رویم. با حضور مربی بدنساز پازل کادر فنی هم تکمیل شده است.

منصوریان در خصوص وضعیت خط حمله گفت: سال گذشته با بازیکنان جوان حریفان را در حالت تحت فشار پرس کردیم. با خریدهای امسال دو جنبه را در نظر گرفتیم. سرعت دادن به بازی و دوم قدرت حمل توپ. ما امسال هم توپ را می‌‌گیریم و هم زمین را. ورزشگاه آزادی که پایگاه خودمان است باید محل رعب و وحشت حریفان باشد تا به راحتی پوئن نگیرند.