۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

احتمال سقوط قهرمان سابق آسیا به دسته سه

کد خبر : ۳۶۹۰۹۳
صراط: با پرونده طلب کلواتر کوتو، بازیکن خارجی سابق پاس، همچنان خطر کسر امتیاز و سقوط به دسته سه، این تیم را تهدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پاس بر اساس حکم فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) محکوم به پرداخت ۴۸ هزار دلار به حساب «کوتو» است و مسئولان باشگاه بر اساس توافق صورت گرفته با وکیل این بازیکن، بخشی از قسط اول بدهی را پرداخت کرد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در این‌باره به ایسنا گفت: با دستور استاندار همدان و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان استان و مشاور استاندار توانستیم بخشی از قسط اول بدهی این بازیکن را تأمین کنیم.

محمدتقی رحیمی اظهار کرد: وکیل کوتو شرط پرداخت طلب موکلش را در سه قسط تعیین کرده بود تا از جریان گذاشتن حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال FIFA جلوگیری کند. ۲۰ خردادماه با وجود مشکلات مالی ۱۵ هزار دلار از قسط اول بدهی این بازیکن را پرداخت کردیم در حالی که طبق توافق باید ۲۰ هزار دلار پرداخت می‌شد.

او ادامه داد: هم‌اکنون باید ۵۰۰۰ دلار از قسط اول کوتو همراه با ۷۵۰۰ دلار از قسط دوم به اضافه ۱۵۰۰ دلار حق‌الوکاله فرناندو، تا ۲۰ تیر پرداخت شود. در صورت عدم اجرای توافق صورت گرفته، طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال، پاس به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.

فعالیت کوتو به سال ۸۶ و همزمان با انتقال پاس به همدان بازمی‌گردد و تاکنون پیگیری مجدانه برای حل پرونده او صورت نگرفته بود. پاس که سابقه یک بار قهرمانی در آسیا را دارد، اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
برچسب ها: صراط پاس فوتبال