۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
معاون دادستان مشهد خبر داد

جزئیات دستگیری یک تروریست در شب قبل از میتینگ انتخاباتی روحانی و رئیسی در مشهد

با بررسی لپ‌تاپ کشف شده، این فرد تروریست با شبکه‌های ضدانقلاب ارتباط و برای گرفتن امتیازاتی قصد اقدام خرابکارانه در همایش کاندیداهای ریاست‌جمهوری را داشته است.
کد خبر : ۳۶۹۱۲۶
صراط: معاون دادستان مشهدمقدس جزئیات دستگیری فردی تروریست در شب قبل از آخرین میتینگ انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد را تشریح کرد.

قاضی حسن حیدری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دستگیری فرد تروریست در شب قبل از میتینگ انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی و حجت‌الاسلام روحانی در مشهد مقدس اظهار داشت: با توجه به هیجان‌های تبلیغاتی، در ایام انتخابات تا دیروقت سطح شهر مشهد را دائماً رصد می‌کردیم تا اینکه خبری مبنی بر شناسایی فردی که قصد عملیات تروریستی داشته به ما اعلام شد.

معاون دادستان مشهد افزود: با اعلام این خبر بلافاصله به محل رفتیم و موارد لازم بررسی شد و تیم چک و خنثی نیز در محل حاضر شده و تمام چک و خنثی‌ها انجام شد تا مردم بتوانند با فراغ بال به سخنان کاندیداها گوش دهند و انتخابات ریاست‌جمهوری با روال طبیعی برگزار شود.

حیدری با بیان اینکه با بررسی لپ‌تاپ کشف شده، این فرد تروریست با شبکه‌های ضدانقلاب ارتباط و برای گرفتن امتیازاتی قصد اقدام خرابکارانه در همایش کاندیداهای ریاست‌جمهوری را داشته است، بیان کرد: شناسایی این فرد با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) در بامداد روز چهارشنبه یعنی شب قبل از سخنرانی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی و حجت‌الاسلام روحانی در مشهد صورت گرفت فرد دستگیر شده هم‌اکنون در بازداشت و تحت قرار است.
برچسب ها: صراط مشهد تروریست