۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

نظر قراب درباره عملکرد استقلال در نقل و انتقالات

کد خبر : ۳۶۹۳۳۰
صراط: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:بازیکنان با تشخیص منصوریان به استقلال می‌آیند و حتما به کار تیم می آیند. به اعتقاد من استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب کار کرد و رضایت هواداران هم جلب شد.

جواد قراب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره انتخابش به عنوان عضو هیئت مدیره آبی های پایتخت گفت: خوشحالم از اینکه مسئولیتی را در باشگاه استقلال به من سپرده‌اند و فرصتی شده تا به هواداران عزیز و پیشکسوتان خدمت کنم. من به عنوان پیشکسوت استقلال نماینده سایر پیشکسوتان و هواداران عزیز در هیئت مدیره هستم. من همه تلاشم را می کنم تا فرد مفیدی باشم و بتوانم به استقلال کمک کنم. سایر اعضای هیئت مدیره هم تا جایی که من می دانم افرادی علاقمند به استقلال هستند. سابقه سایر اعضای هیئت مدیره مشخص است و همگی از نفرات خوشنام، موفق و امتحان پس داده هستند. ان‌شاء الله با کمک آنها بتوانیم استقلال را به اهدافش برسانیم. استقلال باشگاه بزرگی است و همه باید تلاش کنیم تا شان این تیم حفظ شود ما باید ما باید هواداران را از خودمان راضی نگه داریم و موجبات شادی آنها را فراهم آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که روند نقل و انتقالاتی استقلال را چگونه ارزیابی می کند اظهار کرد: منصوریان بازیکنانی جذب کرده که به نظر من در حد استقلال هستند. از جمله این بازیکنان پژمان منتظری بود که حضورش در استقلال باعث خوشحالی هواداران شد و باید از مدیدیت باشگاه تشکر کرد. به هر حال بازیکنان با تشخیص منصوریان به استقلال می‌آیند و حتما به کار تیم می آیند. به اعتقاد من استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب کار کرد و رضایت هواداران هم جلب شد.

عضو هیئت مدیره استقلال اضافه کرد: اطمینان دارم استقلال با نفراتی که جذب کرده و همین طور اتحاد و همدلی که در مجموعه باشگاه وجود دارد، فصل موفقی را پیش رو خواهد. از این پس وظیفه ماست تا کاری کنیم که بازیکنان و کادر فنی فکرشان آزاد باشد و برای موفقیت استقلال و شادی دل هواداران تلاش کنند.
برچسب ها: صراط قراب