۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

جنایت جدید آمریکا در دیرالزور؛ 42 غیرنظامی کشته شدند

جنگند‌ه‌های آمریکا شهر المیادین واقع در شرق دیرالزور سوریه را هدف قرار دادند که در پی آن 42 غیر نظامی جان خود را از دست دادند.
کد خبر : ۳۶۹۳۹۰
صراط: جنگند‌ه‌های آمریکا شهر المیادین واقع در شرق دیرالزور سوریه را هدف قرار دادند که در پی آن 42 غیر نظامی جان خود را از دست دادند.

به گزارش فارس، جنگنده های ائتلاف آمریکا در سوریه بار دیگر غیرنظامیان سوریه را در شهر «المیادین» واقع در استان دیرالزور این کشور هدف قرار داده اند.

گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» وابسته به معارضان می‌گوید که جنگنده های آمریکایی بامداد دوشنبه (دیروز) با بمباران المیادین، 42 غیر نظامی را کشتند.

گروه معارض تاکید کرد که جنگنده‌های آمریکایی زندان متعلق به داعش را هدف قرار دادند که در پی آن 42 نفر از غیرنظامیان سوری که در زندان بازداشت بودند، کشته و 15 نفر از داعشی‎ها نیز به هلاکت رسیدند.

به گفته این گروه، وضعیت بسیاری از افراد زخمی نیز وخیم است و احتمالاً بر تعداد افراد کشته شده افزوده خواهد شد.

جنگنده‌های آمریکا از 22 می گذشته بمباران شهر المیادین را آغاز کردند که در پی آن تا کنون 189 غیر نظامی از جمله 82 کودک و 70 زن کشته شده اند.

در جریان بمباران‌های اخیر مناطقی مانند «بوکمال، بقرص، أبو النیتل، القوریة، البصیرة و جدید عکیدات» واقع در ریف شرقی دیرالزور نیز 20 نفر جان خود را از دست داده اند.