۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

پایان رفت و آمدها در فوتسال!/ جایگزین دبیری مشخص شد

باشگاه دبیری تبریز بالاخره با تیم پارسیان تهران به توافق رسید و امتیاز این تیم از تبریز خارج شد.
کد خبر : ۳۶۹۳۹۶
صراط: باشگاه دبیری تبریز بالاخره با تیم پارسیان تهران به توافق رسید و امتیاز این تیم از تبریز خارج شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال دبیری تبریز بعد از انحلال ابتدا به طرح و توسعه قزوین واگذار شد اما مسئولان دبیری دیشب (دوشنبه) با مسئولان باشگاه پارسیان تهران به توافق رسیدند و این تیم لیگ یکی جایگزین نائب قهرمان لیگ برتر شد.

همچنین با توجه به زمان کم پارسیان برای آماده سازی تیم، سازمان لیگ اعلام کرد بازی هفته نخست تیم با شهرداری ساوه لغو شد و پارسیان از هفته دوم وارد لیگ می شود.

افشین دبیری در گفت و گو با ایسنا، درباره اینکه گفته می شود هیات فوتبال تبریز با خروج امتیاز دبیری مخالفت کرده، گفت: ما موافقت هیات فوتبال را پیش از مذاکره با پارسیان گرفتیم و آن ها هیج مشکلی برای این کار ندارند. علاقه مند بودیم امتیاز در تبریز بماند و حتی پیشنهادی هم از مرند برای خرید امتیاز مطرح شد اما زمانی این پیشنهاد به دستمان رسید که با پارسیان توافق کرده بودیم.

مالک باشگاه دبیری همچنین درباره حضور بازیکنان دبیری در پارسیان توضیح داد: این پیشنهاد را به مسئولان پارسیان دادم تا از بازیکنان دبیری استفاده شود اما توافقنامه ای در این رابطه امضا نشد. به هر حال الان چهار بازیکن اصلی ما یعنی رشید قلی پور، بابک اکبری، نادر حنیفی و رضا موثق بیرون مانده‌اند و پارسیان می‌تواند با استفاده از چهار سهمیه لیگ برتری، آن ها را جذب کند.

محمد یحیی‌زاده هدایت پارسیان را در لیگ برتر به عهده خواهد داشت و بازی‌های این تیم در سالن الغدیر شهر قدس تهران برگزار می‌شود.