۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

شهادت نیروی سپاه حفاظت فرودگاه در مانور اخیر تایید شد+عکس

شهادت پاسدار مهدی یزدی از نیروهای حفاظت فرودگاه که در مانور اخیر فرودگاه مهرآباد مجروح شده بود تایید شد.
کد خبر : ۳۶۹۴۰۶

صراط:اکبر قندلو مسؤول روابط عمومی فرماندهی حفاظت سپاه در گفت‌وگو با فارس در استان تهران اظهار داشت: شهادت پاسدار مهدی یزدی از نیروهای حفاظت فرودگاه که در مانور امنیتی اخیر فرودگاه مهرآباد از ناحیه سر مجروح شده بود، مورد تأیید است.

وی تصریح کرد: اعضای بدن این پاسدار شهید که فرزند شهید بوده، نیز به بیماران نیازمند اهدا شده است.

به گزارش فارس؛ شهید مهدی یزدی از نیروهای حفاظت سپاه فرودگاه مهرآباد بود که در جریان مانور چند روز پیش فرودگاه از ناحیه مخچه سر مورد اصابت تیر قرار گرفت و به شهادت رسید؛ وی مدتی در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران بستری بود.

روابط عمومی سپاه حفاظت هواپیمایی با انتشار اطلاعیه‌ای پیش‌تر اعلام کرده بود: سپاه حفاظت هواپیمایی صبح شنبه در راستای ارتقای آمادگی‌ها و سنجش توان عملیاتی یگان حفاظت مستقر در فرودگاه مهرآباد به برگزاری یک رزمایش دفاعی- امنیتی در شرایطی واقعی اقدام کرد.

محسن نسج‌همدانی، معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران نیز گفته بود: مانور نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در حومه فرودگاه مهرآباد امروز برای افزایش توان و آمادگی‌های خود، مانوری را برگزار کردند که در راستای افزایش ظرفیت نیروهای امنیتی و انتظامی برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی برگزار شد.

نسج‌همدانی بیان کرد: با توجه به اینکه اخیراً دو حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) را در تهران شاهد بودیم، تلاش می‌شود تا آمادگی نیروهای حفاظتی، امنیتی و انتظامی به‌ویژه در مراکز حساس و پرجمعیت افزایش یابد تا دشمنان نظام اسلامی نتوانند اشتباهی مرتکب شوند.

شهادت نیروی سپاه حفاظت فرودگاه در مانور اخیر تایید شد