۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

نماینده ایران نایب قهرمان جام یادگار امام(ره) شد

تیم کشتی روسیه قهرمان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) شد و تیم کشتی "منطقه آزاد چابهار"، نماینده کشورمان در این رقابت ها به مقام نائب قهرمانی دست یافت.
کد خبر : ۳۶۹۵۵۱
صراط: تیم کشتی روسیه قهرمان مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) شد و تیم کشتی "منطقه آزاد چابهار"، نماینده کشورمان در این رقابت ها به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

به گزارش تسنیم از چابهار، تیم کشتی "منطقه آزاد چابهار"، نماینده جمهوری اسلامی ایران در سومین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) که در چابهار برگزار شد، عصر امروز موفق شد با 3 برد پیاپی برابر حریفان به مرحله فینال راه یابد و در فینال به مصاف تیم روسیه رفت.

در ادامه این رقابت‌ها تیم منطقه آزاد چابهار به عنوان نماینده ایران در در وزن 42 کیلوگرم به دلیل نداشتن حریف در این وزن از تیم روسیه، نتیجه بازی را از آن خود کند. همچنین در بازی دوم "عرفان جعفریان" کشتی‌گیراین تیم در وزن 46 کیلوگرم موفق شد "خمش کوف" از تیم روسیه را با نتیجه 6 بر 2 شکست دهد.

"محمد ابراهیمی" کشتی‌گیر وزن 50 کیلوگرم تیم منطقه آزاد چابهار نیز توانست در مرحله فینال "دادبیک" از روسیه را با نتیجه 10 بر 6 شکست دهد. در ادامه "مهدی عشقی" از تیم منطقه آزاد چابهار در وزن 54 کیلوگرم توسط "امام ماشین اوف" حریف روس خود ضربه فنی شد و به این ترتیب تیم روسیه به نخستین پیروزی خود در فینال این دوره مسابقات دست یافت.

در ادامه این رقابت‌ها "سجاد ترقو" در وزن 58 کیلوگرم کشتی را با نتیجه 12 بر 2 به "احمد آذیوف" حریف روس خود واگذار کرد. "امیرحسین مقصودی" نیز در وزن 63 کیلوگرم توانست "شریوف" حریف روس خود را با نتیجه 8 بر 2 شکست دهد و چهارمین برد را برای تیم کشورمان رقم بزند.

"مبین حسینی" نیز در وزن 69 کیلوگرم با نتیجه 9 بر صفر مغلوب "مسیر خوان اوف" حریف روس خود شد و هچنین "میثم زارع" نماینده کشورمان در وزن 76 کیلوگرم نتیجه مسابقه را 8 بر صفر مقابل "آغیژ" حریف روس واگذار کرد و بدین ترتیب تیم روسیه چهارمین پیروزی خود را بدست آرود.

"عباس فروتن" در وزن 85 کیلوگرم بازی را با نتیجه 6 بر یک به "علیک زیکیخوف" حریف روس خود واگذار کرد و با این پیروزی تیم روسیه به قهرمانی این رقابت‌ها قطعی شد.

"مهدی هاشمی" نماینده کشورمان در وزن 100 کیلوگرم در آخرین رقابت موفق شد نتیجه کلی را میان ایران و روسیه برابر کند اما این نتیجه تاثیری در نتیجه نهایی نداشت چرا که تیم روسیه امتیازات فنی بهتری داشت.

بدین ترتیب تیم کشتی روسیه قهرمان سومین دوره مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) شد و تیم کشتی "منطقه آزاد چابهار"، نماینده کشورمان در این رقابت ها به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

سومین دوره مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) به میزبانی چابهار در سالن ورزشی "ورنا" که صبح امروز در منطقه آزاد چابهار به بهره‌برداری رسید، برگزار شد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز