۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۷

طرح تاکسی اینترنتی در اهواز

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان از اجرای طرح تاکسی اینترنتی اهواز در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر : ۳۷۰۳۲۰
صراط: فرامند هاشمی‌زاده، معاون امور عمرانی استاندار خوزستان هدف از اجرای این طرح را رفاه حال شهروندان و استفاده از فضای مجازی در راستای ایجاد کسب و کار نوین عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی بیان داشت: طرح تاکسی اینترنتی پیش از این در تهران نیز به اجرا گذاشته شد و اکنون نیز شرکت‌هایی در اهواز برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند که اعطای مجوزهای لازم و تصمیم‌گیری‌ها در این خصوص به بررسی‌های بیش تر و انجام جلسه نهایی تا پایان ماه جاری موکول شد و در صورت مهیا شدن شرایط لازم طرح مذکور به سرعت اجرایی خواهد شد.

هاشمی‌زاده در ادامه با اشاره به مزایای فراوان اجرای طرح تاکسی‌های اینترنتی اذعان کرد: در صورتی که این طرح به درستی اجرایی شود شاهد به وجود آمدن فضای جدید در جهت استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و ایجاد کسب و کار و علاوه بر ثبت آمار لحظه‌ای تاکسی‌ها در سطح شهر خواهیم بود.

 معاون امور عمرانی استاندار اظهار داشت: اجرای این طرح به همراه هوشمندسازی تاکسی‌های شهری که مزایای همچون استفاده از کارت شهروند و کارت شتاب را جهت پرداخت کرایه برای مسافران ایجاد می‌کند می‌تواند تحول مطلوبی را در راستای رفاه حال شهروندان در بحث حمل و نقل عمومی به دنبال داشته باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به جمع‌بندی‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی متولیان ذیربط در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای این طرح در اهواز باشیم.
برچسب ها: صراط
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز