۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

۹۷ فروند شناور جنگی ایرانی ‌۲۴ ساعته مقابل چشم آمریکایی‌ها هستند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در ۲۴ ساعت ۹۷ فروند شناور در دریا داریم که آمریکایی‌ها اینها را می‌بینند.
کد خبر : ۳۷۰۶۸۰
صراط: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در ۲۴ ساعت ۹۷ فروند شناور در دریا داریم که آمریکایی‌ها اینها را می‌بینند.

به گزارش تسنیم، دریادار علی فدوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه یادواره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد اظهار داشت: اگر شناخت دشمن و زمین و شناخت وضعیتی که تاثیرگذار است وجود نداشت نمی‌توانستیم عملیاتی به آن بزرگی توسط بچه‌های اطلاعات عملیات  در دوران دفاع مقدس انجام دهیم، خدا را شکر بچه‌های اطلاعات عملیات این افتخار را دارند که در همه عملیات‌ها موفق باشند و هزاران شهید در این راه دادیم.

وی گفت: ما حتی 24 ساعت را از دست ندادیم برای اینکه به توانمندی‌های خود اضافه کنیم برای اینکه دشمنی مثل آمریکا را کفایت بکند و این هم امر جدیدی نیست، از اسفند سال 62 مستقیماٌ نیروی دریایی سپاه هیچکس را به عنوان دشمن به غیر از آمریکایی‌ها در روبه‌روی خود نداشته برای همین همه چیز ما فراهم بوده و هست و این فرآیند نه فقط برای مقابله با آمریکا ادامه دارد.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: خیلی سریع به توان بازدارندگی دست پیدا کردیم و الان آمریکایی‌ها تصور می‌کنند و باور دارند که باید به قدرتی برسند که برابر ما بازدارنده باشند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: وضعیت بسیار خوب است، اعمال حاکمیت و قدرت و هر آن چیزی که لازم است در دریا انجام شود انجام می‌شود و ما روز به روز وضعیت بهتری داریم اما نمی‌توانیم اعلام کنیم و موقعی آمریکا خواهند فهمید که برایشان بسیار دیر است و آمریکایی‌ها میزانی که از توان ما می‌دانند و اطلاع دارند خیلی خیلی کمتر است از میزانی که نمی‌دانند، برای اینکه در امور ظاهری نیز آمریکایی‌ها ببینند در 24 ساعت 97 فروند شناور در دریا داریم که آمریکایی‌ها اینها را می‌بینند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در پاسخ به سئوالی در مورد حرکات تکفیری‌ها و احتمال حمله مجدد موشکی تصریح کرد: یک مورچه‌ای که گازی را به بدن پهلوانی می‌زند اصلاٌ نباید مورد توجه نباشد، وقتی آمریکا می‌گوید ما باید برابر ایران موضع دفاعی داشته باشیم تلاش تکفیری‌ها مذبوحانه است. حرکات آمریکایی‌ها مصداق همان فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند لاف در غریبی است.
برچسب ها: صراط فدوی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز