۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۹
يك مقام مسئول در رياست جمهوري:

شکايت عليه نادران در دادسراي کارکنان دولت در حال رسيدگي است

بحث اين است که آقاي نادران در سايت اينترنتي مطالبي را اعلام کرده بود و ما هم از طريق سايت ها و خبرگزاري ها اقدام کرديم؛ با يک خبرگزاري مصاحبه شده بود و ما هم مقابله کرديم.
کد خبر : ۳۷۱۲
"صراط" - در حالي كه افكار عمومي بي صبرانه منتظر روشن شدن وضعيت اتهامات الياس نادران به رحيمي معاون اول رئيس جمهور است يك مقام مسئول در معاونت حقوقي رئيس جمهور از ارائه دفاعيات دولت به دادسراي کارکنان دولت در شکايت از الياس نادران نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي خبر داد.
به گزارش صراط اين مقام مسئول درباره شکايت از نادران به خاطر انتشار مطالبي عليه رحيمي معاون اول رئيس جمهور گفت: بحث اين است که آقاي نادران در سايت اينترنتي مطالبي را اعلام کرده بود و ما هم از طريق سايت ها و خبرگزاري ها اقدام کرديم؛ با يک خبرگزاري مصاحبه شده بود و ما هم مقابله کرديم.
وي نه تنها توضيح نداد كه چرا وي به جاي محمدرضا رحيمي به مقابله با نادران پرداخته است؟ در ادامه افزود: يکي از دعاوي مطرح شده، مرتبط با ادعاي نادران درباره معاون اول رئيس جمهور است.
اين مقام مسئول در معاونت حقوقي رياست جمهوري با بيان اينکه دولت دفاعيات خود را ارائه کرده و شکايت عليه نادران در دادسراي کارکنان دولت در حال رسيدگي است که در اين باره يکي دو جلسه نيز با حضور نادران و نماينده ما برگزار شده است.
وي در ادامه گفت: البته بحث هايي هست درباره اينکه ايشان درخصوص سمت و جايگاه، کاري کرده بود و مصاحبه اين طور بود و هيچ ادعاي ثابت شده اي هم وجود نداشت بنابراين به نظر رسيد که اين بحث قابل پيگيري است که در دست اجراست.
  اين فرد مسئول با سياسي خواندن مطرح شدن مطالبي عليه معاون اول رئيس جمهور افزود: گفتگوهاي سياسي يا تعامل سياسي نداشتن هم مي تواند زمينه اين صحبت ها باشد.

گفتني است چندي پيش در آستانه استيضاح مرحوم علي كردان توسط نمايندگان مجلس شايعه شده بود كه معاونت پارلماني رياست جمهوري در آن زمان (رحيمي) جهت تعامل! با نمايندگان مردم اقدام به توزيع چك 5 ميليون توماني به نمايندگان جهت انصراف از اين استيضاح كرده بود .

لازم به ذكر است الياس نادران نماينده اصولگراي مجلس هشتم چندي پيش محمدرضا رحيمي را به دست داشتن در باند فساد اقتصادي خيابان فاطمي متهم كرده بود و در حالي كه انتظار ميرفت شخص مورد اتهام عليه نادران اقامه دعوي كند ، معاونت حقوقي رياست جمهوري از اين نماينده به دليل اظهاراتش شكايت كرد .

نظرات بینندگان
reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۹
۰
۰
این بود مبارزه با مفاسد اقتصادی که یک مفسد اقتصادی تا این حد مورد حمایت احمدی نژاد است
حسن قلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹
۰
۰
ريش پرفسوريهاي اصلاح طلب در دولت كريمه وادارات تهران چه ها كه نمي كنند