۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

چطور طرح خاورمیانه جدید شکست خورد؟

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر نقش بارز و مثال زدنی آیت الله سیستانی و نیز سردار سلیمانی در شکست خوردن دشمنان و نقش برآب شدن اهداف شوم آنها گفت: آن‌ها طرح خاورمیانه جدید را داشتند که خوشبختانه بسیاری از طرح هایشان شکست خورد.
کد خبر : ۳۷۱۷۹۲
صراط: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نمازجمعه ، ۲۶  تیرسالروز تاسیس شورای نگهبان را یاد آور شد و گفت: شورای نگهبان ضامن اقتدار نظام  است و تبعیت از اسلام و مبانی آن توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله علما با اشاره به توطئه‌های دشمنان و اهدافشان از ایجاد گروهک‌های تکفیری مانند داعش افزود؛ آن‌ها طرح خاورمیانه جدید را داشتند که خوشبختانه بسیاری از طرح هایشان شکست خورد.

 وی با تاکید بر نقش بارز و مثال زدنی آیت الله سیستانی و نیز سردار سلیمانی در شکست خوردن دشمنان و نقش برآب شدن اهداف شوم آنها گفت: علاوه بر این تاثیرگذاری شگرف و واضح، حضور امثال این شخصیت‌ها در ایجاد وحدت در بین همه نیروهای حاضر در مناطق گرفتار فتنه، بسیار مفید و موثر بوده است.

آیت الله مصطفی علماء همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ایجاد اختلافات قومی و مذهبی افزود: وحدت شرط اول بقاء است و رهبر معظم انقلاب هم تاکید زیادی بر روی حفظ وحدت و یکپارچگی دارند.

 نماینده، ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به ضرورت تربیت اسلامی گفت: یکی از مسائل مهم در وجود انسان تربیت است، چرا که طبیعت انسان همواره احتیاج به تربیت و تذکر دارد.

 وی بهترین شکل تربیت را تربیت اختیاری دانست و گفت: اگر انسان با اختیار نسبت به تربیت خود اقدام کند، این تربیت اختیاری روح انسان را بزرگ و متعالی خواهد کرد که همین روح بزرگ خود هدایت کننده انسان به سوی کسب مدارج عالی هم در دنیا و هم در آخرت می‌شود.
برچسب ها: صراط