۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آیت‌لله معصومی عیادت کرد+عکس

آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، روز جمعه با حضور در منزل آیت‌الله معصومی، نماینده پیشین ادوار مجلس خبرگان رهبری، از وی در مشهد عیادت کرد.
کد خبر : ۳۷۱۸۰۰
صراط: آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، روز جمعه با حضور در منزل آیت‌الله معصومی، نماینده پیشین ادوار مجلس خبرگان رهبری، از وی در مشهد عیادت کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله گلپایگانی که توسط آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی همراهی می شد، در این دیدار در جریان آخرین روند درمان آیت الله معصومی قرار گرفت.

آیت الله معصومی، نیمه اسفند پارسال به کما رفته و در بیمارستان رضوی مشهد بستری شده بود که اخیرا به هوش آمده و ادامه روند درمانی خود را در منزل سپری می کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آیت‌لله معصومی عیادت کرد+عکس
وی که متولد سال 1305 در ابرسج شاهرود است و به علت کهولت سن دچار عارضه شده، از چهره های ماندگاری است که از خرداد 1342 در صف انقلابیون و مبارزان علیه رژیم پهلوی قرار گرفت و پس از انقلاب نیز از یاران امام خمینی (ره) بود.

مسئولیت کمیته علی ‌آباد گرگان و زرند کرمان، ریاست بنیاد شهید گنبد و علی آباد گرگان، عضویت دفتر استفتائات امام خمینی (ره) در مشهد، امامت جمعه تربت حیدریه و عضویت در ادوار اول تا سوم مجلس خبرگان رهبری از جمله مسئولیت های آیت الله معصومی بوده است.
برچسب ها: صراط