۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
سردار جزایری مطرح کرد

مبارزه با صهیونیست‌ها ادامه دارد/ شواهدی از نحوه تقویت تروریست‌ها

کد خبر : ۳۷۲۱۷۸
صراط: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: قرائن و شواهد و اسناد و مدارک حاکی از شکل‌گیری و یا تقویت گروه‌های تروریستی منطقه خاورمیانه از سوی آمریکا و انگلیس است.

به گزارش فارس، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمریکا تلاش می‌کند با معکوس کردن مفهوم تروریسم و گسترش دامنه آن به گروه‌های جهادی و گروه‌های مقاومت، مطلوبیت‌های خود را در منطقه غرب آسیا افزایش دهد، اظهار داشت: این در حالی است که آمریکا به عنوان ناقض اصلی حقوق بشر و اصلی‌ترین پشتیبان گروه‌های تروریستی و تروریسم دولتی شناخته می‌شود.

وی افزود: قرائن و شواهد و اسناد و مدارک حاکی از شکل‌گیری و یا تقویت گروه‌های تروریستی منطقه خاورمیانه از سوی آمریکا و انگلیس است.

جزایری در ادامه تاکید کرد: برای جلوگیری از ائتلاف نظامی امنیتی عربی- صهیونیستی، جامعه بزرگ عربی در منطقه و سراسر جهان بایستی حول محور آزادی سرزمین فلسطین و حمایت بیشتر از گروه‌های جهادی و مقاومت منطقه،‌ با ارتقاء سطوح نظری و عملی مبارزه،‌ روند جدیدی در مقابله با زیاده خواهی‌ها و تجاوزگری‌ آمریکا و صهیونیسم را آغاز کنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح سپس با بیان اینکه ارتجاع عرب و ارتجاع منطقه در وضعیت نامتعادل بسر می‌برد و همین امر فرصت را برای اعمال فشار مردم منطقه بر حکام مرتجع فراهم آورده است، یادآور شد: همه رژیم‌هایی که به تروریست‌ها در عراق و سوریه کمک کرده‌اند، گرفتار مشکلاتی هستند که در آینده مصائب آنها بیشتر هم خواهد شد و آمریکا نیز از این امر مستثنی نیست.

وی در ادامه افزود: آمریکا هر قدر تلاش کند چهره غده سرطانی و تروریست بزرگ یعنی رژیم صهیونیستی را رنگ و لعاب کند و یا از طریق ایران هراسی، اشغال فلسطین را به فراموشی بسپارد، باید بداند که این پدیده هرگز از دید ملت‌ها پنهان نخواهد شد و مبارزه مردم منطقه و ملت پایدار فلسطین با غاصبان صهیونیستی ادامه دارد و دامنه‌دار تداوم خواهد داشت.

این مقام ستاد کل نیروهای مسلح همچنین خاطرنشان کرد: به لحاظ تخصصی، پیروزی مقاومت منطقه و مبارزه با فلسطینی‌ها بر علیه غاصبان قدس شریف مورد وثوق کارشناسان نظامی است.
برچسب ها: صراط اسراییل قدس
نظرات بینندگان
ناصر آل مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
۰
۰
برای جلوگیری از ادامه جنایات تفرعنی شیطان بزرگ ظهور قدرت تهدید کننده همانند کره شمالی در غرب اسیا بسیار ضرورت دارد. آمریکا به چه حقی در سوریه نیرو پیاده می کند و پایگاه و فرودگاه نظامی می سازد؟! در کشوری که رسما" اعلام کرده مترصد سرنگونی دولتش است!
اصلا" این اهریمن مثل گاو دیوانه ای است که سرش می خارد و می خواهد که کسی از شرش خلاص شود.