۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
رئیس قوه قضائیه:

پیروزی موصل، آبروی آمریکا را بُرد/ نقش منافقانه آمریکا بیشتر مشخص شد

رئیس قوه قضائیه با اشاره به پیشرفت جبهه مقاومت و نابودی داعش گفت: پیروزی موصل، آبروی آمریکا و کشورهای سلطه را برد و نقش منافقانه و سلطه گری آمریکا بیشتر مشخص شد.
کد خبر : ۳۷۲۲۰۶
صراط: رئیس قوه قضائیه با اشاره به پیشرفت جبهه مقاومت و نابودی داعش گفت: پیروزی موصل، آبروی آمریکا و کشورهای سلطه را برد و نقش منافقانه و سلطه گری آمریکا بیشتر مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به آزادی موصل افزود: پیشرفت هایی که در جبهه مقاومت در سوریه اتفاق افتاده کار بسیار عظیمی است اما رسانه های غربی که کوچکترین مسئله را تبدیل به یک مسئله بزرگ بین المللی می کنند این مسائل را با تعمد نادیده می گیرند.
 
وی گفت: در موصل کار واقعا عجیب و فوق العاده ای اتفاق افتاد، چرا که تلاش آنها این بود که دولت رسمی و حقیقی یک کشور آزاد شده را تحت سیطره یک قرائت وحشیانه و ادعای اسلامیت ببرند، آنها می خواستند آبروی اسلام را ببرند و  هم در منطقه غده سرطانی دیگری مثل رژیم صهیونیستی شکل بگیرد که به لطف خدا نتوانستند.
 
رئیس قوه قضائیه ادامه داد: نقش مرجعیت در عراق، نیروهای بسیج مردمی و حمایت های بی دریغ جمهوری اسلامی دست به دست هم داد و در موصل این آزادی صورت گرفت که این حرکت افتخار آمیز را به دولت، ملت و مرجعیت عراق تبریک می گویم.
 
وی افزود: در سوریه هم جبهه مقاومت در حال پیشرفت است و کار عظیمی که صورت گرفت علاوه بر اینکه داعش در حال نابودی است؛ یک انسجام درونی هم در نیروهای عراق ایجاد شده که این سرمایه اجتماعی بسیار بزرگ است.
 
آیت الله آملی لاریجانی گفت: پیروزی موصل آبروی آمریکا و کشورهای سلطه را برد و امروز در خبرها دیدم آمریکایی ها مواضع جبهه مقاومت در سوریه را بمباران کردند.
 
وی تاکید کرد: هرچه جلوتر می رویم نقش منافقانه و سلطه گری آمریکا بیشتر مشخص می شود در حالیکه سوریه یک دولت رسمی دارد و با داعش می جنگد.
 
رئیس قوه قضائیه گفت: آنها تا می بینند جبهه مقاومت در حال پیشروی است می خواهند راه آنان را سد کنند و این یک نفاق آشکار است.
برچسب ها: صراط قوه قضاییه