۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

اجرای بزرگترین "طرح آبرسانی کشور" توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا

استاندار خوزستان گفت: از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) بزرگ‌ترین طرح آبرسانی کشور در استان ‌اجرا می‌شود.
کد خبر : ۳۷۲۵۷۰
صراط: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه جلسه با سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح آبرسانی در ادامه اجرایی کردن مصوبه دولت در 15 فروردین ماه برای حل مشکلات خوزستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی یکی از مهم‌ترین مشکلات خوزستان را آب عنوان کرد و افزود: بزرگترین پروژه خوزستان طرح غدیر است که آبرسانی به 25 شهر و 1600 روستا را بر عهده دارد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: پیمانکار این طرح قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) است، مدتی اجرای کار متوقف بود ولی پس از مصوبه دولت و هماهنگی‌های که صورت گرفت کار با جدیت بیشتری آغاز شد.

وی اضافه کرد: سردار عبداللهی در بازدید از روند اجرای طرح غدیر تاکید کردند که باید کار با سرعت بیشتری پیش برود، در این برنامه بنا شد کمبودهای که در اجرای طرح وجود دارد تامین شود.

شریعتی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم مصوبه دولت را در زمان مقرر که 3 سال است به اجرا برسانیم، در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شد این جلسه نیز برای هماهنگی بخش‌های مختلف صورت پذیرفت.

وی گفت: در این جلسه برای همکاری برای ساخت خط 2 قطار شهری اهواز تفاهم‌نامه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) امضا شد. همچنین توافق‌نامه‌ای برای ساخت 10 تقاطع غیر‌همسطح در اهواز نیز بین سردار عبداللهی و شهردار اهواز امضا شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم از پناسیل قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای توسعه و عمران شهری اهواز استفاده کنیم.

شریعتی بیان کرد: همچنین باید از ظرفیت این قرارگاه برای اجرای کارهای بزرگ و زیربنایی استان به ویژه طرح آبرسانی بهره ببریم.
برچسب ها: صراط