۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶

ظریف: حتی اندیشیدن به شروع مجدد مذاکرات هسته‌ای بسیار خطرناک است

وزیر خارجه ایران با رد پیشنهادات دولت آمریکا برای مذاکره مجدد بر سر برجام گفت: «شروع مجدد مذاکرات به شدت خطرناک خواهد بود، زیرا ما با انتظاراتی به مراتب بیشتر بر سر میز مذاکره خواهیم نشست».
کد خبر : ۳۷۲۵۹۳
صراط: نشریه آمریکایی «دِ نیویورکر» در مقاله ای به قلم «رابین رایت» از دیدار این روزنامه نگار با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در شهر نیویورک و گفتگو پیرامون وضعیت پرمخاطره کنونی نوشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رابین رایت با اشاره به عدم انجام هرگونه گفتگوی دوجانبه میان وزرای خارجه ایران و آمریکا می نویسد که به گفته آقای محمد جواد ظریف، ایشان و «جان کری» وزیر امور خارجه پیشین آمریکا طی دو سال مذاکرات فشرده بر سر برنامه هسته ای ایران، «بیش از هر دو وزیر خارجه دیگر در تاریخ جهان با یکدیگر دیدار و گفتگو کرده اند».

این روزنامه نگار در ادامه می نویسد که وزیر امور خارجه ایران با رد پیشنهادات دولت ترامپ برای مذاکره مجدد بر سر توافق هسته ای ایران (برجام) اظهار داشت: «حتی اندیشیدن به شروع مجدد این مذاکرات بیش از اندازه خطرناک خواهد بود، زیرا هم اکنون ما حتی با انتظاراتی به مراتب بیشتر بر سر میز مذاکره خواهیم نشست».

برچسب ها: صراط