۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹

عکس/نظر شما چیست؟

با احترام کامل نسبت به استیو جابز و خدمات ارزنده اش.
کد خبر : ۳۷۲۷۷

ترجمه نوشته عکس:
یک نفر می میرد میلیون ها نفر ناراحت می شوند و میلیون ها نفر می میرند، هیچ کس ناراحت نمی شود.

برچسب ها: استیو جابز عکس
نظرات بینندگان
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰
۴
۱
اين حقيقت را به اين ساده لوحها بايد گفت كه حتي براي اين شخص خرما نيز پخش مي كنند افرادي مانند جابز تمام رسانه ها را در اختيار دارند اگر اين افراد محبوب نباشند بايد در عقل انها شك كرد اما اين بدبختها سومالي نه رسانه اي دارند و نه طرفداري حماقت نيز جزو دستاوردهاي قرن بيست ويك است و جلوي واقع نگري انسان را مي گيرد واقعيت اين است كه اين رسانه هاي پيشروي امروزي به جاي اينكه سطح اگاهي عموم را بالا ببرند در بعضي موارد وي را عقب تر نيز برده اند اين كه امروز دنيا دقيقا با چشم ولحظه به لحظه حوادث سومالي را مي بيند و واكنش نشان نمي دهد جاي تعجب ندارد..
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا يا خانم صدر همين قدر به شما عرض كنم همان موسي كه شما با آن روي كامنت كليك مي كنيد را آقاي جابز اختراع كرده است و شما نمي توانيد خدمات ارزنده ي ايشان را انكار كنيد ، و آن كسي هم كه براي ايشان خرما مي دهد از نظر شما ...........ه از نظر كارِش جالب و با مزه است و از نظر خودش و هم فكراش اينكار مهمه . شما حق نداريد توهين كنيد و يا آنان را ساده لوح خطاب كنيد .
در ضمن آقاي عقلِ كل كه برايتان سومالي مهمه !! برو آنجا و خدمت كن به مردم سومالي آفرين! اينجا نمون و شعار بِده كه حالمون از امثال تو كه فقط شعار مي دن بهم خورد ..
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اينكه امروز مي بينيم كه عده زيادي از مردم دنيا براي اين جابز اشك مي ريزند دليل بر خوبي اين فرد دارد ولي شما يك جاي قضيه را درست متوجه نشده ايد واقعيت اين است كه پيشرفت فن اوري يك جريان مديريت شده نيست بلكه يك جريان خود جوش است و هزاران شركت در رقابت با همديگر اين تكنولوزي را به اينجا رسانده اند و شما و امثال شما بايد بدانند كه نسبت دادن تمام اين تكنولوزي ها صرفا به يك نفر كار درستي نيست واقعيت ديگر و تلختر اين است كه اكثر افراد مشغول در اين شركتهاي رقيب انساهاي نخبه اي هستند كه از سراسر كشورهاي بدبخت جهان سومي وارد اين شركتها شده اند و جالب اين است كه هرگز هم اسمي از انها برده نمي شود و جالب تر اينكه گاها محصول توليد شده در اين شركتها از ارسال به سرزمين و كشور همين نخبگان نيز دريغ مي شود يعني به خاطر مثلا تحريم به اين كشورها چيزي نمي دهند به هر حال مثالي را در جايي زدم اينجا هم تكرار مي كنم فرض كنيم يك امريكايي پولدار بخواهد در باره يك تكنولوزي كامپيوتري سرمايه گذاري كند وي مي تواند براي تشكيل يك تيم قدرتمند از نخبگان به سيستم اي اس اي كه شامل تعدادي مجلات علمي هستند مراجعه نمايد و افراد نخبه كشورهاي بدبخت را با استفاده از ان شناسايي كند همان افرادي كه بيشترين تعداد مقالات را دارند اين افراد از خدا خواسته دعوت اين سرمايه دار را قبول مي كنند و به كشور امريكا مي روند در انجا و در ان شركت اين محصول توليد و بعد به كشور هاي جهان سوم صادر مي شود تازه گاهي هم ناز مي كنند و نمي دهند حال شما فرض كن رئييس اين شركت بميرد چه گريه هايي در همين كشور هاي فقير براي اين شخص سرمايه دار كه نشود....
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي علي اقا من فعلا دانشجو ي دانشگاه تهرانم و همين تحصيل من مي تواند خدمت باشد ضمنا اهل شعار هم نيستم تا به حال عضو هيچ گروهي چه اينطرف چه انطرف نبوده ام در ضمن واقع بينم و سعي ميكنم واقعيت را ببينم نه اينكه عين شما جوگير شوم شما پشت اين مديران را نمي بينيد چون محو خالبندي هاي اين اشخاص مي شويد من خيلي از افراد ايراني را مي شناسم كه بعضي ها يشان از خود دوستام بوده اندكه امروز چه به عنوان محقق و يا استاد در امريكا و يا اروپا مشغول به كارند اين ايراني ها و حتي ديگران از ديگر كشورها با پول و سرمايه كشورشان مدارج علمي را طي مي كنند و بعد از كشورشان مي روند به عنوان برده در اين شركتهاي چند مليتي استخدام مي شوند و اين افراد مدير به قول شما پيشرو همه منافع را با هم مي برند هم شهرت هم محبوبيت و هم رفاه و بعد ماي جهان سومي مي مانيم با هزار مشكل كه قرار بوده اين نخبگان براي ما حل كنند اخر هم به جاي اينكه براي خودمان گريه كنيم براي ان مديران گريه مي كنيم كه تمام نيروهاي شركتشان از اين كشورهاي جهان سوم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بزرگی میگفت: اگر کسی فلج مادرزاد به دنیا بیاید و قهرمان دوی ماراتن نشود خودش مقصر است. یادمان باشد که امثال استیو خدمات بسیار زیادی به این جهان عرضه داشته اند
پسر ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰
۱
۰
واقعا که ........ید. آخه آقای شقایقی به خانم گودرزی چه ابطی دارد؟شما بنیانگزار یک مجموعه عظیم علمی را با مردم اتیوپی مقایسه میکنید؟ ادمهای ........ی که نان برای خوردن ندارند اما ............................... شاید هم میخواهند ...................................... عکسی که انداختید بسیار ناراحت کننده است. ما که در خرج یومیه خود مانده ایم. عکس را بفرستید برای آنها که میلیارد میلیارد از حق مردم را میخورند و آخر هم هیچی به هیچی.
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر ايراني واقعيت اين است كه نظام سرمايه داري در دنيا مسبب خيلي از مشكلات بوده و فقر سومالي نيز به خاطر اين نظام لعنتي سرمايه داري است واقعيت اين است اگر چه اين نظام كلان اقتصادي دستاوردهاي بزرگي نيز داشته ولي همانند يك شمشير دولبه در لبه بدش اين نظام هفت سر اين مسائل را پديده اورده كشورهاي افريقايي نيز كه علي القاعده همراه اين نظام شده اند تجارب وحشتناكي را طي كرده اند اگر امروز اين كشورهاي ابر قدرت از شرق تا غرب براي وجب به وجب خاك غني ليبي و سودان و ديگران نقشه مي ريزند براي كشورهاي ديگر دنيا كه فاقد منابع عظيم انرزي هستند هيچ اهميتي غائل نيستند شايد اگر دنبال مقصران در اين نظام سرمايه داراي باشي باز به ادمهايي همانند اين اشخاص ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
تو رو خدا چرا معني اش رو نوشتي اشكم در اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
یک نفر هم یه اختراع میکنه میلیاردها انسان از اون استفاده میکنن ........ چرا از این زاویه دیده نمیشه ؟
هاجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۹ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
یادمون نره ، تفاوت آدما به کارهای بزرگ و ارزشمندی که انجام دادند. بعضی از ما حیوان انسان نما هستیم و بعضی دیگر انسان حیوان نما !