۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳

چرا نمی‌توانیم از دور اول "جام جهانی" بالا برویم؟

محمدحسن انصاری‌فرد گفت: با توجه به مبلغی که کی روش می گیرد و تعیین تکلیف می کند و نفر جابجا می کند و از دبی ملی پوش دیپورت می کند و با مربی پرسپولیس درگیر می شود و روی روند فوتبال ما اثرگذار است، نباید بالا برویم؟
کد خبر : ۳۷۲۸۱۶
صراط: محمدحسن انصاری‌فرد قبل از شروع سوپر جام در شبکه سوم از سرمربی تیم‌ملی انتقادات شدیدی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارشناس بازی پرسپولیس و نفت تهران که برای تحلیل این مسابقه به استودیو برنامه فوتبال برتر رفته بود، به انتقاد شدید از کی روش پرداخت و علیه او حرف زد.

خلاصه ای از حرف های انصاری فرد را در زیر می خوانید:

*سرمربی تیم ملی ما دید خوبی نسبت به باشگاه‌ها ندارد.

*چرا بازیکنان ما به اروپا می روند؟ چون می‌دانند کی روش بازیکنی را بازی می دهد که در اروپا هست. حتی بازیکنی که در لیگ ما در بالاترین سطح است، شانس کمتری نسبت به بازیکنی که در اروپا ذخیره است دارد. بنابراین کی روش روی بازیکنانی که خارج از ایران هستند، تعصب دارد. ولی این نباید باعث شود ما از فوتبال داخلی غافل شویم.

*تیم ملی ما شده تافته جدا بافته. فدراسیون ما هم فکر و ذکرش شه تیم ملی. پس حق تیم های دسته اولی و دومی چه؟

*تصمیم نهایی را در این فوتبال کی روش می گیرد.

*مشکل تیم ملی با کی روش این است که با این سیستم در جام جهانی موفق نمی شویم. متاسفانه در داخل کشور همه دل بستند که رفتیم جام جهانی. هدف ما جام جهانی نیست. یعنی رفتیم جام جهانی تمام شد؟ نمی خواهیم بین 32 تیم دنیا باشیم؟

*همه امکانات و تسهیلات به سمت کی روش می رود و 8 سال در تیم ملی بوده. انتظار ما بیشتر از اینهاست.

*دیگر نمی‍خواهیم از دور اول جام جهانی بالا برویم؟ این انتظار به جایی است. با توجه به مبلغی که کی روش می گیرد و تعیین تکلیف می کند و نفر جابجا می کند و از دبی ملی پوش دیپورت می کند و با مربی پرسپولیس درگیر می شود و روی روند فوتبال ما اثرگذار است، نباید بالا برویم؟

وقتی بازیکنان پرسپولیس را از دبی دیپورت کرد، فدراسیون فوتبال نمی توانست جلویش را بگیرد؟
برچسب ها: صراط