۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

تیم "ریکرو" مردان طلایی شد

تیم تیراندازی با کمان ریکرو مردان ایران به مدال طلای تورنمنت بین‌المللی در جمهوری چک رسید.
کد خبر : ۳۷۲۹۶۰
صراط: تیم ایران در بخش ریکرو مردان متشکل از غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی پور و علی اصغر فتاحی موفق شد با شکست تیم لهستان به مدال طلا دست پیدا کند. ضمن اینکه تیم اوکراین به عنوان سوم رسید.

به گزارش سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، همچنین تیم میکس کامپوند ایران در کلاس W1 متشکل از مجید کاکوش و زهرا حسینی به مدال برنز دست یافت.

بر این اساس پرونده رقابت‌های تیمی برای کاروان ایران با کسب سه طلا در کامپوند مردان، ریکرو زنان و ریکرو مردان، دو نقره در  میکس کامپوند و میکس ریکرو و یک برنز در میکس کامپوند W1 بسته شد.

دیدارهای فینال و رده‌بندی بخش انفرادی فردا برگزار می شود و 5 نماینده کشورمان برای تصاحب مدال‌های طلا و برنز به مصاف حریفان می روند.

فردا و در آخرین روز از رقابت ها، زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور برای کسب نشان طلا، هادی نوری، مجید کاکوش و سمیه رحیمی نیز برای نشان برنز با حریفان خود روبه‌رو خواهند شد.

غلامرضا رحیمی (خوزستان)، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده‌زهرا حسینی (تهران)، علی‌اصغر فتاحی‌فرادنبه (چهارمحال‌وبختیاری)، هادی نوری، سمیه رحیمی (اصفهان)، سینا منشازاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی(کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، زهرا دلخوش، راضیه شیرمحمدی (خراسان رضوی)،  فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی) کمانداران اعزامی به این رقابت ها هستند.

مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبرائیل عبادی به عنوان مربی و محمد رضا گلشنی، به عنوان سرپرست کاروان، در کنار ملی پوشان حضور دارند.

این رقابت ها از 27 تیر ماه در شهر نوامستونادمتوجی آغاز می شود و کاروان اعزامی کشورمان 3 مرداد ماه به میهن باز خواهند گشت.
برچسب ها: صراط