۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

معاون گردشگری کشور تغییر کرد

معاون حقوقی و پارلمانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حفظ سمت، سرپرست معاونت گردشگری شد.
کد خبر : ۳۷۲۹۶۲
صراط: معاون حقوقی و پارلمانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حفظ سمت، سرپرست معاونت گردشگری شد.

به گزارش ایسنا، «زهرا احمدی پور»، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بعدازظهر شنبه (۳۱ تیر) در حکمی، «میرهادی قره سید رومیانی»، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به سمت سرپرست معاونت گردشگری کشور منصوب کرد.

«مرتضی رحمانی موحد» از آغاز بکار دولت یازدهم با انتخاب محمدعلی نجفی، رییس وقت این سازمان به عنوان معاون گردشگری منصوب شد و چهار سال در این سمت حضور داشت.

در حکم معاون رئیس‌جمهور آمده است:

«جناب آقای میرهادی قره‌سید رومیانی

با سلام

نظر به تعهد، تخصص، تجارب و شایستگی جناب‌عالی، به‌موجب این حکم با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست معاونت گردشگری» سازمان منصوب می‌شوید.

رویکرد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به صنعت گردشگری به‌عنوان یکی از راهبردهای توسعه پایدار در کشور و پل اتصال میان ملت‌ها ایجاب می‌کند که ضمن توجه ویژه به شاخص‌های علمی، پژوهشی با رهیافت‌های جدید جامعه جهانی، این حوزه که از ارکان اقتصاد بدون نفت است، با جدیت توسعه یابد. بدین منظور سیاستگذاری علمی جهت فعالسازی کلیه ظرفیت‌های ملی، ایجاد هماهنگی بین‌ دستگاه‌های اجرایی در جهت برنامه راهبردی توسعه گردشگری کشور، توسعه بازار گردشگری در بعد داخلی و بین‌المللی با نگاه آینده‌نگرانه، ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی، واگذاری‌ تصدی‌گری‌های حوزه گردشگری به بخش خصوصی، تسهیل فضای کسب‌وکار، توسعه بعد نظارتی، به‌کارگیری سیستم‌های نوین آماری و تقویت سامانه‌های گردشگری الکترونیک، از شاخصه‌های مهمی است که انتظار می‌رود؛ با برنامه‌ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره‌گیری از توان تخصصی کارشناسان، فعالان بخش خصوصی، صاحب‌نظران و تعامل با سایر حوزه‌ها در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان اهتمام شایسته به عمل آید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

همچنین زهرا احمدی‌پور در نامه‌ای جداگانه، از همکاری و تلاش‌های «مرتضی رحمانی‌موحد» در دوران مدیریت معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، «قره‌سید رومیانی» پیش از این نماینده اسبق تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره‌کل حقوقی قوانین و تدوین شورای نگهبان، عضو اصلی محکمه حکمیت فدراسیون فوتبال ایران، معاون مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران و سرپرست امور بین‌الملل محاکم عمومی و انقلاب تهران بوده است.
برچسب ها: صراط