۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴

تیراندازی متجاوزان به مأموران جنگلبانی "لنده"

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های کوه حاتم گفت: متجاوزان به منابع طبیعی به سمت مأموران جنگلبانی که در حال مهار آتش بودند، تیراندازی کردند.
کد خبر : ۳۷۲۹۶۸
صراط: ذبیح الله محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جنگل‌ها و مراتع منطقه کوه حاتم در این شهرستان ساعت 9 صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد، اظهار داشت: با تلاش پرسنل اداری و افراد محلی این آتش بعد از 7 ساعت تلاش مهار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده با بیان اینکه گرمای هوا و سهل انگاری انسان‌ها مهم‌ترین عامل آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع است، بیان کرد: علت اصلی این آتش‌سوزی نیز عامل انسانی بود که در حال ایجاد کوره ذغال در این منطقه بودند.

وی افزود: در عین حال اینکه مأمورین منابع طبیعی و نیروهای مردمی در حال خاموش کردن شعله‌های آتش در منطقه کوه حاتم بودند افراد خاطی به سوی مهارکنندگان تیراندازی کرده و مانع از مهار آتش شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این تیراندازی به کسی آسیب نرسیده است ولی به طور قطع ما این موضوع را از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری می‌کنیم.
برچسب ها: صراط