۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

تدفین پیکر فرمانده پايگاه دريابانی "سيريک" در قائم‌شهر+نحوه شهادت

فرمانده دریابانی استان مازندران از شهادت سردار شهید «غلامرضا صادقی‌فرد» فرمانده پایگاه دریابانی سیریک استان سیستان و بلوچستان در حین انجام مأموریت خبر داد.
کد خبر : ۳۷۲۹۷۲
صراط: فرمانده دریابانی استان مازندران از شهادت سردار شهید «غلامرضا صادقی‌فرد» فرمانده پایگاه دریابانی سیریک استان سیستان و بلوچستان در حین انجام مأموریت خبر داد.

هوشنگ حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از شهادت سردار شهید غلامرضا صادقی‌فرد فرمانده پایگاه دریابانی سیریک استان سیستان و بلوچستان در حین ماموریت به شهادت رسید، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در سواحل سیریک، سریعاً این خبر در دستور کار اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفت.

وی افزود: اکیپ گشت خودروی به سراکیپی فرمانده پایگاه دریابانی سیریک برای بررسی موضوع به منطقه اعزام گشته که در حین گشت زنی خودروی گزارش شده به رویت مرزبانان رسید.

حسینی عنوان کرد: مرزبانان با رعایت جوانب ایمنی اقدام به تعقیب خودروی مذکور کرده که در همین حین یک دستگاه خودروی پژو 405 در قالب اسکورت، خود را به خودروی مأمورین رسانیده و با وارد آوردن ضربه به خودروی مأمورین موجب واژگونی آن شد.

فرمانده دریابانی استان مازندران، تصریح کرد: بر اثر این واژگونی سردار "غلامرضا صادقی‌فرد" به دلیل شدت جراحات در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان میناب به درجه رفیع شهادت نایل و راننده آن نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء بندرعباس تحت درمان است.

وی با بیان اینکه در خاتمه شهادت سردار "صادقی‌فر" را خدمت آقا امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله)، کلیه همرزمانش، ملت شهید پرور ایران و خانواده آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت می‌گویم.

فرمانده دریابانی استان مازندران با بیان رشادت‌های سردار شهید صادقی‌فر، تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر وی از محل مسجد جامع شهرستان ساری در ساعت 8 و 30 دقیقه صبح فردا یک مردادماه آغاز و تا میدان شهدا ساری ادامه خواهد داشت و از آنجا با انتقال شهید به شهرستان قائم‌شهر بعد از تشریفات جاری او را در محل زادگاهش در روستای "بالا لموک" به خاک می‌سپارند

فرمانده دریابانی استان مازندران در پایان، گفت: ملت ما هرگز ایثار و فداکاری شهدا را از یاد نخواهد برد و رشادت‌های شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به ویژه مرزبانان و دریابان جان برکف ناجا هرگز فراموش نمی‌شود.

برچسب ها: صراط