۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸

وضعیت کولبران ساماندهی می‌شود؟

معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ساماندهی وضع معیشتی کولبران را از برنامه های پیش روی دولت عنوان کرد.
کد خبر : ۳۷۲۹۸۵
صراط: معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ساماندهی وضع معیشتی کولبران را از برنامه های پیش روی دولت عنوان کرد.

به گزارش مهر، سید علیرضا گلستانی زاده  شنبه شب در دیدار با استاندار آذربایجان غربی ساماندهی تجارت مرزی در معابر و وضعیت معیشت کولبران را از برنامه های پیش روی دولت عنوان کردو افزود: ساماندهی کولبران موجب بهبود وضعیت معیشتی آنها می شود.

وی ادامه داد: از نظر ما کولبر قاچاقچی نیست و متاسفانه در بسیاری از موارد قاچاقچیان در پشت صحنه تجارت مرزی فعالیت می کنند و کولبران تنها حمل کننده بار قاچاقچیان هستند که قصد داریم با اجرای طرحی زمینه بهبود معیشت آنها و نظارت دقیق تر بر معابر مرزی را فراهم کنیم.

علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این دیدار بحث قاچاق را مقوله ای چند وجهی عنوان کرد و گفت: تمام ارگانها باید با تعبیری یکدست از مقوله قاچاق، در مسیر مبارزه، انسداد مرزها و تامین معیشت مرزنشینان حرکت کنند.

برچسب ها: صراط