۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
امام جمعه موقت تهران:

مملکت در مخاطره است/ بازاریان از رقابت سیاسی پرهیز کنند

کد خبر : ۳۷۳۱۹۳
صراط: امام جمعه موقت تهران بیان داشت: همیشه قشر بازاری در رفع بیکاری و تامین معیشت خط شکن بوده و الان هم می‌توانید و از این مسایل عقب نمانید.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز در نهمین اجلاسیه دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران در تهران گفت: برخی بازرگانان در عرصه بندگی به خدا و عشق به ائمه اطهار مثال زدنی شده‌اند.
وی افزود: بازار دنیای شما مقدمه آباد کردن بازار اخرت است و اخرت ابدی و همیشگی است.
صدیقی بیان داشت: از رقابت های سیاسی جدا پرهیز کنید . مملکت شما در مخاطره تهاجم اقتصادی و فرهنگی است.
دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر اظهار داشت: من از تهاجم فرهنگی چیزهایی می‌دانم که اگر بگویم اشکتان در می اید. جوان و دختران شما با تهاجم فرهنگی در خطر هستند.
امام جمعه موقت تهران بیان داشت: همیشه قشر بازاری در رفع بیکاری و تامین معیشت و ... خط شکن بوده و الان هم میتوانید و از این مسایل عقب نمانید.
وی گفت: اگر اسلام به مناطق دور و از جمله چین رفته است، تجار اسلام را به این مناطق برده‌اند، نه مبلغان دینی بنابراین الان هم می‌توانید این کار را انجام دهید.
وی افزود: امروز دنیا کمر بسته بعد از اینکه نتوانست در عرصه جنگ تحمیلی ما را از پا درآورد در عرصه اقتصاد به جنگ تمام عیار با ما در آید و در این عرصه مقابله با دشمنان قسم خورده و اهل بیت با علمداری و پرچم داری و سنگر نشینی شما عزیزان امکان پذیر است.
صدیقی اظهار داشت: همان طور که در عرصه جنگ تحمیلی جوانان با خون مقدس خود در مقابل دشمنان اسلام ایستادند، امروز هم در عرصه جنگ تحمیلی اقتصاد باید در مقابل دشمنان اسلام ایستاد و برای مبارزه با انها باید با ایمان، اخلاص و عشق به خدا در مقابل این دشمنان ایستادگی کرد.
در این جلسه حجت الاسلام کاظم صدیقی طی حکمی علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران را به سمت نماینده بنیاد بین المللی غدیر در اتاق اصناف ایران منصوب کرد.
برچسب ها: صراط صدیقی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز