۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

«السلام علیکم» در پایتخت داعش آزاد شد

کد خبر : ۳۷۳۲۵۷
صراط: منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه در آزادسازی چندین تپه در حومه تدمر و یک روستا در حومه الرقه خبر دادند.

به گزارش تسنیم در دمشق، نیروهای  ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در حومه الرقه، روستای «السلام علیکم» و برخی نقاط دیگر در جنوب شرقی الرقه را از اشغال گروه تروریستی داعش آزاد کردند.

در نتیجه این عملیات شماری از تروریست‌های تکفیری به هلاکت رسیدند.

در حومه حمص نیز نیروهای ارتش با پشتیبانی نیروهای همپیمان، بخش‌هایی از شمال میدان نفتی الهیل از جمله چندین تپه در اطراف شهر تدمر را آزاد کردند.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش یک مرکز گروه تروریستی داعش را در منطقه المدجنه در جنوب شرقی نقطه حمیمه در حومه شرقی حمص با موشک هدف قرار دادند که منجر به انهدام این مرکز و تجهیزات نظامی موجود در آن و هلاکت شماری از داعشی‌ها شد.

ادامه درگیری داخلی گروه‌های تروریستی در قلعه تروریسم

خبر دیگر اینکه در ادامه درگیری‌های داخلی میان گروه‌های تروریستی در ادلب، یک تروریست انتحاری خودروی بمب‌گذاری شده را در میان تروریست‌های هیئه تحریرالشام(جبهه النصره) در میدان الزراعه شهر ادلب منفجر کرد که دست‌کم 30 نفر از تکفیری‌ها را به هلاکت رسانده است.

این انفجار در میان یک تجمع گسترده از تروریست‌های تحریرالشام و خودروهای مهمات آنها رخ داده که سبب بروز انفجارهای مهیبی شده است که شهر ادلب را به لرزه درآورده است.

درگیری‌ها و جنگ میان گروه‌های تروریستی تکفیری به ویژه جبهه النصره و احرارالشام در ادلب از حدود یک هفته پیش ادامه دارد که دو طرف با تانک با یکدیگر می‌جنگند.