۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

اعتراف ۵۹ "سارق" به ۵۸ سرقت

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی دو روز گذشته، ۵۹ نفر سارق و مجرم حوزه مواد مخدر در استان مرکزی دستگیر شدند و ۵۸ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.
کد خبر : ۳۷۳۲۹۲
صراط: معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی دو روز گذشته، ۵۹ نفر سارق و مجرم حوزه مواد مخدر در استان مرکزی دستگیر شدند و ۵۸ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، سیامک قاسمی اظهار داشت: در تداوم طرح مبارزه قاطعانه با سارقان، ماموران انتظامی استان مرکزی در عملیات های ۴۸ ساعت گذشته، موفق به دستگیری ۵۹ سارق و خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات از متهمان دستگیر شده، ماموران انتظامی موفق به کشف ۵۸ فقره انواع سرقت در شهرهای اراک، خمین، ساوه، زرندیه، خنداب، شازند، محلات، دلیجان و... شدند.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: کشف چهار دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه دوچرخه سرقتی، کشف ۲۶ فقره سرقت از منزل، مغازه و دیگر اماکن خصوصی، کشف ۱۵ فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو و ... بخشی از کشفیات پلیس استان در عملیات مذکور بود که در نهایت اموال کشف شده از سارقان پس از هماهنگی با مراجع قضایی به مالباختگان تحویل داده شد.

قاسمی با تقدیر از مشارکت شهروندان در اجرای مطلوب طرح های مختلف انتظامی پلیس استان از آنان خواست تا در راستای برخورد بهنگام پلیس با تخلفات گوناگون، موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس گزارش کنند.

برچسب ها: صراط