۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

سیچلو: اگر بازیکنان توان خود را نگذارند عصبانی می‌شوم

کد خبر : ۳۷۳۷۱۹
صراط: سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: تیم ما در سرویس و اسپک و پاس‌های ساده از حریفش ضعیف‌تر بود و همین عامل باعث شد نتوانیم بازی را کنترل کنیم و در نهایت نتیجه هر سه ست را به چین واگذار کردیم.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، خوان سیچلو بعد از دیدار دو تیم امید ایران و چین و قبول شکست 3 بر صفر مقابل این تیم اظهار داشت: ما در این بازی شکست خوردیم، زیرا تیم چین از ما بهتر بازی کرد.

وی ادامه داد: تیم ما در سرویس و اسپک و پاس‌های ساده از حریفش ضعیف‌تر بود و همین عامل باعث شد نتوانیم بازی را کنترل کنیم و در نهایت نتیجه هر سه ست را به چین واگذار کردیم.

سیچلو در خصوص وضعیت داوری و برخی اعتراضاتی که صورت گرفت، گفت: ما تیم خوبی در بازی امروز نبودیم. چین از ما بهتر بازی کرد و این شکست هیچ ارتباطی با نحوه قضاوت داور بازی ندارد.

سرمربی تیم امید درباره نبودن ویدئو چک در این مسابقات، اظهار داشت: قطعاً ویدئو چک ابزار خوبی است که به داور و بازیکنان در صحنه‌های حساس کمک کند، اما اهمیت آن آنقدر زیاد نیست که روی برد و باخت تیمی تاثیر بگذارد. ما در دیدار با چین به اشتباهات خودمان باختیم و در لحظات حساس نتوانستیم اشتباهات و خطاهای‌مان را کاهش دهیم.

سیچلو خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که بازیکنان من تجربه حضور در دیدار با بزرگسالان چین را نداشتند و برای نخستین بار در چنین میدانی بازی می‌کردند. ما در ست اول شانس این را داشتیم که ببریم اما چند اشتباه پشت سر هم کار را برای ما مشکل کرد.

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در ادامه گفت: در ست دوم تا میانه‌های ست پایاپای پیش رفتیم اما برتری آنها در سرویس موجب شد از ما پیش بیفتند و در نهایت برنده شوند.
آن چیزی که من را آزار می‌دهد این است که چرا تا این حد تحت فشار قرار گرفتیم و از بازی کردن لذت نمی‌بردیم.

سیچلو در پایان گفت: همان‌طور که گفته بودم اگر همه بازیکنان حداکثر توان خود را نگذارند، عصبانی می‌شوم، امروز هم عصبانی شدم.