۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

شلیک موشک زلزال ۲ در "جیزان"

تغییر سخنگوی ائتلاف ضد یمن، شلیک موشک زلزال۲ به مواضع نظامیان سعودی در جیزان و هدف قرار گرفتن اتاق عملیات متجاوزان در تعز از مهمترین اخبار امنیتی یمن است.
کد خبر : ۳۷۳۸۰۳
صراط: منابع وابسته به فرماندهی ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود در یمن اعلام کردند که سرهنگ خلبان «ترکی بن صالح المالکی» به عنوان سخنگوی جدید این ائتلاف جایگزین احمد عسیری که- از زمان آغاز یورش و عملیات موسوم به توفان قاطعیت سخنگوی این ائتلاف بود- شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، این در حالی است که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز با موشک زلزال ۲ مواضع سعودی ها را در جیزان هدف قرار داد.

یمنی ها همچنین با توپخانه مواضع نظامیان سعودی را در جیزان و نجران هدف قرار دادند. یک منبع نظامی اعلام کرد: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک زلزال مرکز نظامی المعطن در جیزان را هدف قرار داده است. توپخانه نیز مراکز الشبکه، الفریضه و ملحمه در جیزان را گلوله باران کرده است که بر اثر آن شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شده اند. منطقه رقابه السدیس در نجران نیز از سوی یگان توپخانه هدف قرار گرفت.

منبع نظامی یمنی از شلیک موشک بالستیک قاهر۱ به اتاق عملیات فرماندهی کل ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها و مزدوران آنها در موزع در استان تعز در جریان نشست سرکرده های امارتی، سودانی و مزدوران خبر داد.

این منبع بیان کرد: این موشک با دقت به هدف اصابت کرده است و شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است که در میان آنها سرکرده های اماراتی و سودانی و برخی سرکرده های مزدوران وابسته به آل سعود به چشم می خورد.

از سوی دیگر یورش هوایی سعودی ها به مناطق مختلف یمن از جمله صعده ادامه یافت.

خبرنگار المیادین نیز از ۱۵ یورش ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود به مناطق مختلف صنعا پایتخت یمن خبر داد.

برچسب ها: صراط
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز