۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

بزن‌بزن و آشوب در تمرین بارسلونا/ نیمار رفتنی شد؟ +تصاویر

کد خبر : ۳۷۳۸۳۸
صراط: اسکای اسپورتس مدعی شد که نیمار در تمرینات امروز بارسلونا با یکی از هم تیمی هایش دچار درگیری شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پاری سن ژرمن پیشنهادی 222 میلیون یورویی  ارائه کرده و قصد دارد بند فسخ نیمار را فعال کند تا این بازیکن را جذب کند، شرایط نیمار در بارسلونا نیز خوب پیش نمی‌رود. ستاره برزیلی زیر سایه مسی قرار دارد و برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان، باید از این شرایط خارج شود.از همین رو او به پیشنهاد پاری سن ژرمن فکر می‌کند و شرایط را برای این انتقال بررسی کرده است.

بارسا به میامی سفر کرده و خود را برای دیدار روز یکشنبه مقابل رئال مادرید آماده می‌کند. حال درگیری امروز او با یکی از هم تیمی هایش، می‌تواند به جدایی او دامن بزند و شایعه آن را تقویت کند. نیمار با نلسون سمدو، خرید جدید بارسا دچار درگیری فیزیکی شد و هر چه که سمدو تلاش کرد از این درگیری بگریزد، نیمار دنبال او می‌رفت و درگیری را ادامه می‌داد. در نهایت با دخالت بوسکتس و دیگر بازیکنان، این درگیری پایان یافت و نیمار با در آوردن کاور و کوبیدن آن به زمین، تمرینات بارسا را ترک کرد و در راه خروجش لگدی به جعبه آب نیز زد.

یکی از منابع اسکای در اسپانیا در این رابطه گفت:" دیگر تنها یک معجزه می‌تواند او را حفظ کند، او تصمیمش را گرفته است. در 25 سالگی، او فکر می‌کند که زمانش رسیده برای توپ طلا بجنگد. او ایمان دارد که در یک باشگاه دیگر می‌تواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود."