۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

اولین تصاویر از سریال محرمی سیما/ از گیلان تا عراق

کد خبر : ۳۷۴۱۲۰
صراط: بازیگران جدیدی مقابل دوربین سریال محرمی «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری رفتند.

به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی فروغ فروهیده در 10 قسمت 50 دقیقه‌ای برای پخش در ماه محرم تولید می‌شود.

این سریال که از اوایل مرداد ماه در دیباجی تهران کلید خورد،‌این روزها به شهرک سرچشمه رسید و از آنجا به مرزداران و خانه شخصیت ریحانه با بازی زیبا بروفه می‌رود.

«نعمت چگینی» تهیه کننده این سریال خبر از انتخاب بیش از 80 درصد از بازیگران اصلی سریال داد و افزود: رزیتا غفاری و مهرداد ایل بیگی هم اخیراً به ما اضافه شدند و گروه با بازی حمید گودرزی، زیبا بروفه، کاظم بلوچی و... مشغول کار هستند. این سریال ویژه ماه محرم است و در گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم تولید می‌شود تا از یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن برود.

تهیه کننده سریال «برادر» گفت: تهران (جنوب شهر، طرشت، شهرک غرب، صادقیه، نارمک) و عراق (کربلا) لوکیشن‌های اصلی این سریال هستند که در 75 روز (2 ماه و نیم) کار تصویربرداری این سریال به طول خواهد انجامید. فروغ فروهیده این سریال را نوشته است و پیش بینی می‌شود در دهه دوم ماه محرم سریال «هاتف» روی آنتن برود.

در خلاصه داستان می‌آید: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشوئیش قرار می‌دهد. اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند… او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و بدست می‌آورد.

عوامل این سریال عبارتند از: بازیگران: حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، الهه حسینی و…، تهیه کننده: نعمت چگینی، کارگردان: داریوش یاری، نویسنده: فروغ فروهیده، مدیرتولید: طاهر امانی، مدیرتصویربرداری: علی لقمانی، مدیرصدابرداری: فرشید کیوانمهر، مدیرچهره پردازی: سیدجلال موسوی، طراح صحنه: حسین اسدی، طراح لباس: شیده محمودزاده، مدیربرنامه ریزی: امین پیرحیاتی، مشاور رسانه ایی: مجتبی احمدی، دستیاراول کارگردان: داود باقری، مدیر تدارکات: مرتضی کریمی، تدوینگر: علیرضا کمال پور، صداگذاری و ترکیب صدا: سیدمحمود موسوی نژاد، جلوه های ویژه: احسان فانیان، عکاس: نازلی هروی.

این سریال قرار است در شهرهای گیلان و تهران تولید شود و همچنین لوکیشن‌هایی هم در عراق دارد و گروه زمانی را هم برای تصویربرداری به این کشور می‌روند.