۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کاش به جای مچ بند پرچم ایران، عشق میهن در دلشان بود

اسراییل: آفرین به مسعود شجاعی و احسان حاج صفی!

نکته قابل تامل، مقایسه این اقدام با اقدام چند سال پیش اشکان دژاگه است؛ زمانی که او هنوز ملی پوش ایران هم نبود اما حاضر نشد با تیمی از رژیم صهیونیستی بازی کند.
کد خبر : ۳۷۴۹۳۹
صراط: بازی کردن مسعود شجاعی و احسان حاج صفی مقابل تیم مکابی تلو آویو نماینده رژیم صهیونیستی در لیگ اروپا، واکنش های متعددی به دنبال داشته و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه تصمیمی در خصوص آنها گرفته می شود.

به گزارش صراط، نکته قابل تامل در این بین، مقایسه این اقدام با اقدام چند سال پیش اشکان دژاگه است؛ زمانی که او هنوز ملی پوش ایران هم نبود اما حاضر نشد حتی تیمی از رژیم صهیونیستی بازی کند.

فدراسیون فوتبال محکوم کرد

فدراسیون فوتبال در پی حضور دو بازیکن ایرانی شاغل در تیم پانیونیوس یونان در دیدار برگشت مقابل نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ضمن تبریک ولادت پرخیر و برکت حضرت امام رضا(ع)، به استحضار عموم جامعه می‌رساند که پیرو مذاکرات متعدد انجام شده با این بازیکنان و با وجود فشارهای سنگین وارده از سوی باشگاه یونانی، آنها در دیدار رفت در فلسطین اشغالی حاضر نشده و این مهم را با پذیرش جریمه‌های مالی رعایت کردند. درباره حضور این دو بازیکن در دیدار برگشت که شب گذشته به انجام رسید، ضمن محکوم نمودن قاطع اتفاق رخ داده، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی دقیق و کارشناسی همه جانبه ماجرا بوده که بدون شک باید پس از گفت‌وگوی رو در رو با این دو بازیکن و لحاظ کردن نظرات قبلی فدراسیون به نامبردگان انجام شود. بدون شک ورزشکاران پرافتخار ایران زمین همواره نشان داده‌اند که هیچ علاقه‌ای به رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی حتی در آوردگاه بزرگ المپیک و جهانی نداشته، ندارند و نخواهند داشت و مرام پهلوانی آنان طی سالیان زبانزد بوده و اتفاق شب گذشته در خارج از کشور و برنامه‌های فوتبال فدراسیون بوده است.

وزارت ورزش: به زودی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد

وزارت ورزش و جوانان با صدور اطلاعیه به حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد:

حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و در همین راستا وزارت ورزش و جوانان با پیروى کامل از آرمان هاى امام راحل ( ره) و رهنمودهاى رهبر معظم انقلاب، رژیم نامشروع اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسند و آن را به عنوان یک اصل خدشه ناپذیر نظام براى ترویج روحیه مبارزه و اسلامى علیه صهیونیست‌ها سرلوحه خود قرار داده است.

بنا براعلام وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان ایران اسلامی نیز در میادین بین المللى یاری و همراهی قاطع خود از مردم ستمدیده فلسطین را پهلوانانه اعلام کرده‌اند و این حرکت ارزشی امروز به فرهنـگ عمـومی و جهانی تبدیل شده است.

در مورد اخیر هم وزارت ورزش پس از دریافت اطلاعات و گزارش های لازم از فدراسیون فوتبال و سایر منابع در چارچوب اصول و مبانی سیاست خارجی نظام و حفظ منافع ملی تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهد کرد.

اگر آن روز با مسعود شجاعی برخورد می‌شد...

تسنیم در تحلیلی نوشت: اقدام دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس کاری عجیب بود. در حالی که جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در ترکیب اصلی تیم پانیونیوس برابر مکابی به میدان رفتند و در آخر بازنده میدان را ترک کردند؛ هم نتیجه را باختند و هم اصول و ارزش‌های نظام را نادیده گرفتند.

ورزشکاران رشته‌های مختلف ایران از رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس خودداری می‌کنند حتی در مسابقاتی مهم از جمله المپیک قید طلای این رویداد را به دلیل احترام به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی می‌زنند آن هم با دشواری‌هایی که در راه آماده‌سازی متحمل می‌شوند و سال‌ها زحمت می‌کشند. با این حال دو بازیکن تیم ملی اگر چه به سرزمین‌های اشغالی سفر نکردند اما در یونان برابر مکابی قرار گرفتند. پس از این ماجرا فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بیانیه دادند و این اتفاق را محکوم کردند اما در این میان نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.

1- با توجه به تلاش پانیونیوس برای حضور در لیگ اروپا، شجاعی و حاج‌صفی می‌توانستند بندی در قراردادشان بگنجانند مبنی بر اینکه در صورت رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس برابر این تیم‌ها به میدان نمی‌روند. این کار نشدنی نیست و معمولا در قرارداد بازیکنان چنین بندهایی قرار می‌گیرد. اصولاً بندهایی که در قراردادها گنجانده می‌شود، توافقی است و به همین دلیل امکان درج چنین بندی در قرارداد وجود داشت همانگونه که باشگاه‌های بزرگ دنیا برخی اوقات در قراردادها قید می‌کنند که یک بازیکن در صورت انتقال به تیمی دیگر حق بازی برابر این تیم را ندارد. بازیکنانی که برای دریافت پولشان ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنند و چانه‌زنی می‌کنند حتماً می‌توانستند در این باره هم کاری انجام دهند یا حداقل در این باره تلاش می‌کردند.

2- مسعود شجاعی چند وقت پیش مصاحبه‌ای با یک خبرنگار ایرانی شاغل در خارج از کشور انجام داد و در آن صحبت‌های تندی علیه فوتبال ایران بر زبان آورد. اینکه حرف‌های او درست بود یا نه یک بحث است اما صحبت اصلی این است که چرا چنین حرف‌هایی باید به یک خبرنگار که چند سال پیش از ایران رفته، زده شود. اگر نیت شجاعی خیرخواهی بوده چرا باید در خارج از مرزها و در گفت‌وگو با خبرنگاری که در رسانه‌هایی فعالیت می‌کند که با کشورمان عناد دارد، بر زبان آورده شود؟

پس از این مصاحبه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که شجاعی به محض حضور در ایران باید در کمیته اخلاق حضور یابد اما این اتفاق رخ نداد یا اگر هم رخ داد خبری در این باره منتشر نشد. اگر شجاعی در کمیته اخلاق حاضر شده بود حداقل باید خبری مبنی بر تذکر، توبیخ یا جریمه این دو منتشر می‌شد اما اینگونه نبود. شاید اگر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آن موقع به صورت جدی برخورد می‌کرد شجاعی و البته سایر بازیکنان می‌دانستند که چشم‌هایی هست که آنها را زیر ذره‌بین بگیرند. بگذریم از اینکه او و چند بازیکن دیگر پس از انتخابات سال 88 در بازی با کره‌جنوبی چه رفتاری نشان دادند و کسی هم کاری به آنها نداشت.

به هر حال وقتی برخوردی صورت نگیرد اتفاقات بدتر از این هم رخ می‌دهد و شاید اگر کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال زمانی که شجاعی آن حرف‌ها را زد برخورد می‌کردند امروز کمتر شاهد این اتفاقات بودیم.

شجاعی و حاج صفی روز گذشته با مچ‌بند منتقش به پرچم ایران در بازی حضور یافتند در دیداری که حریف آن تیمی بود که نظام جمهوری اسلامی ایران آن را به رسمیت نمی‌شناسد. کاش به جای مچ، در دلشان ایران را آنقدر دوست می‌داشتند که لااقل برای نرفتن به میدان کاری می‌کردند. کاری که علیرضا جهانبخش سال گذشته انجام داد و با پیراهن آلکمار مقابل مکابی حاضر نشد، حتی در هلند و البته پیش‌تر از او وحید هاشمیان و اشکان دژاگه. حداقل انتظار این بود که شجاعی و حاج‌صفی در صحبت با مسئولان باشگاه خود آنها را متقاعد می‌کردند، همانگونه که متقاعد کردند که به سرزمین‌های اشغالی سفر نکنند. اصولاً هیچ چیزی غیرممکن نیست البته اگر دل آدم آن را بخواهد.

سازمان بسیج ورزشکاران: جز ننگ نبود

سازمان بسیج ورزشکاران در محکومیت حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا مقابل نماینده رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

مسلماً یکی از اصول خدشه‌ناپذیر انقلاب شکوهمند اسلامی، به رسمیت نشناختن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بوده که همواره در ورزش تلألو و درخشش دیگری داشته است.

ورزشکاران دلاور ما در طول سالیان دراز هرگز حاضر نشدند بخاطر کسب مدال‌های رنگارنگ جهانی و المپیک، بر ارزش‌ها و شرافت انسانی و اعتقادات آزادگان جهان پا بگذارند، و همواره پهلوانی و جوانمردی را به جریحه‌دار کردن قلب یک کودک یتیم یا له کردن غرور یک جوان یا درآوردن اشک پدر و مادری داغدار و یا به سخره گرفتن یک بیوه فلسطینی، ترجیح داده‌اند.

مسلماً حرکت اخیر دو فوتبالیست در زیرپاگذاشتن رویه همیشگی ورزشکاران ایرانی در مواجه نشدن با غاصبان صهیونیستی، جز ننگِ قرارگیریِ نام ایشان در کنار رضایت دهندگان به ظلم مسمترِ غاصبانِ کودک‌کش، ثمر دیگری برای ایشان نخواهد داشت و تلاش‌ها برای ایجاد بازی‌های پوچ سیاسی با مستمسک قرار دادن این اتفاق زشت، اصولاً فاقد معنا و صرفا مطمع نظر مریض دلان است. چه آنکه غیرت و ایثار جریان ورزش ایران اسلامی در حمایت های همیشگی از مظلومان فلسطینی برای جهانیان ثابت شده و مدال افتخار آن بر سینه همه ورزشکارانِ پهلوان مسلک ایران اسلامی نقش بسته است.

جامعه بسیج ورزشکاران کشور با ابراز تاسف از وقوع این اقدام ناپسند یک بار دیگر دست و بازوی تمام پهلوانان ایرانی را که با ایثار خود شرافت انسانی و ایرانی را در دفاع از مردم بی‌پناه فلسطین زنده نگاه داشته‌اند، می‌بوسد.

این دو فوتبالیست نمی‌شدند، معلوم نبود در ایران چه شغلی داشتند

امیررضا واعظ آشتیانی درباره حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در دیدار مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: بحث رژیم غاصب اسرائیل از اول انقلاب توسط رهبر کبیر انقلاب مطرح بوده و ایشان موضع صریحی در مورد این رژیم داشتند. امام خمینی (ره) اسرائیل را یک غده سرطانی در جهان اسلام نامیدند. رهبر معظم انقلاب هم همواره به عنوان رژیمی غارتگر و کودک‌کش از آنها یاد کرده‌اند. تکلیف این رژیم غارتگر در ادوار مختلف کاملا روشن بود و پس از انقلاب هم در صحنه‌های مختلف ورزشی، نمایندگان ما حاضر به دیدار با نمایندگان آنها نمی‌شدند.

وی افزود: ورزشکاران ما همواره در میدان‌های مختلف از مدال‌های خوش رنگ خودشان صرف نظر می‌کردند و مقابل نماینده نماینده اشغالگر قدس به میدان نمی‌رفتند. البته به دلیل بی‌توجهی‌هایی که در عرصه باشگاهی، چه در داخل و چه در بین بازیکنان لژیونر ما انجام می‌شود، بازیکنان ما توجیه نمی‌شوند.

مدیرعامل پیشین استقلال به انتقاد از موضع فدراسیون فوتبال در مورد شجاعی و حاج‌صفی پرداخت و یادآور شد: فدراسیون در این مورد رفتار غیرارزشی در پیش گرفت و در مقابل کاری که قطعاً دل میلیون‌ها ایرانی را آزرده کرده، به یک بیانیه بسنده و رفتار این دو بازیکن را محکوم کرد. فدراسیون فوتبال اعلام کرده که در این مورد کارشناسی همه‌جانبه انجام می‌دهیم. حالا سوال از فدراسیون این است که معنا و مفهوم این کار کارشناسی همه‌جانبه چیست؟ وقتی محکوم می‌کنیم، کارشناسی معنا ندارد. این رفتار کاملاً با ارزش‌ها نظام جمهوری اسلامی ایران مغایر بود. این کار شجاعی و حاج‌صفی باید قاطعانه محکوم شود و کارشناسی همه‌جانبه در مورد آن معنایی ندارد. فقط می‌توانم بگویم که از این رفتار متاسفم.

واعظ آشتیانی گفت: این دو فوتبالیست کاری کرده‌اند که توئیتر وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی آفرین می‌گوید و از آنها به‌عنوان عاملی برای شکسته شدن این تابو یاد می‌کند. فدراسیون باید صریح‌تر از این موضع می‌گرفت و از به‌کار بردن واژه «کار کارشناسی همه جانبه» پرهیز می‌کرد. به نظرم اصلاً کارشناسی نیاز نیست، چون همه چیز روشن است. این دسته ورزشکاران شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارند، چون با این کارشان به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دهن‌کجی کردند.

وی با اشاره به شرایط مشابه اشکان دژاگه و امتناع او از بازی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس، خاطرنشان کرد: اگر به عقبه این اتفاقات نگاه کنیم، می‌بینیم که اشکان دژاگه که در آلمان بزرگ شده و در تیم جوانان این کشور هم بازی کرده، حاضر نشد مقابل نماینده اسرائیل بازی کند. او حتی در مصاحبه‌اش اعلام کرده بود «در رگ‌های من خون ایرانی جریان دارد و از پدر مادری ایرانی به دنیا آمده‌ام؛ دولت ایران اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و من هر حاضر نیستم مقابل نماینده این رژیم بازی کنم.» چقدر خوب بود این دو فوتبالیستی که در ایران زندگی و رشد کردند، از رفتار دژاگه می‌آموختند.

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: اگر شجاعی و حاج‌صفی فوتبالیست نمی‌شدند، معلوم نیست در ایران چه شغلی داشتند. شجاعی پیش از این با رسانه ضد انقلاب مصاحبه و حرف‌های خوشایند آنها را به زبان آورده بود. باید  تدبیری اندیشیده شود تا این تابوشکنی که وزارت امور خارجه اسرائیل از آن یاد کرده، اتفاق نیفتد. اگر مسئولان سیاسی کشورمان به این موضوع بی‌توجه باشند، در آینده اتفاقات خوشایندی نمی‌افتد. باید خیلی  محکم مقابل این رفتار ایستاد. این دو نفر شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارند. فدراسیون فوتبال و وزارت امور خارجه کشورمان باید موضع‌گیری صریح در این مورد داشته باشند. این یک رفتار غیر منطقی بود که منجر به خدشه‌دار شدن احساسات مردم کشورمان شد.

واعظ آشتیانی در پاسخ به این سوال که حالا باید چه تصمیمی در مورد این دو بازیکن تیم ملی فوتبال گرفته شود، به تسنیم گفت: تأکید می‌کنم که چنین افرادی شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارند. وقتی یک باشگاه بازیکنش را به تیم امید نمی‌دهد و فدراسیون آنها را محروم می‌کند، این اتفاق در عالم سیاست و ورزش جمهوری اسلامی عظماست. کار شجاعی و حاج‌صفی یک رفتار غیر متعارف است. از این کار نمی‌شود از عنوان «اتفاق» برای این کار استفاده کرد. باید برخورد شایسته و محکم با این افراد انجام شود.

اسراییل: آفرین!

برخی حساب های مجازی متعلق به رژیم صهیونیستی هم اقدام این دو بازیکن را تشویق کرده اند!

اسراییل: آفرین به مسعود شجاعی و احسان حاج صفی!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
۳۱
۴۵
با پول ما مردم بدبخت گنده میشید و اخرش پشت پا هم میزنید! چطور تونستید با کسانی که چهار دیپلمات ما رو ربودن مسابقه بدید؟! چطور تونستید با کسانی که دانشمندای ما رو ترور کردند بازی کنید! چطور تونستید با کسانی بازی کنید که وجود و هستی شون بر ریختن خون بی گناهان استواره!
غیرت خوب چیزیه! عزت خوب چیزیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با پول ما مردم بدبخت دکلهای نفت به غارت رفت.فلسطین هم آدم میکشه.بسیار کار خوبی بود بازی کردنشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
۳۰
۵۰
بی غیرت های بدبخت.یعنی توپ زدن تو یه تیم درپیت یونانی انقدر ارزش داره؟؟؟؟؟؟ که انقدر خودشونو گم کردن؟
درد و بلای رونالدو بخوره تو سر این دوتا.
شرف ندارن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خود فلسطینیها با اسراییل بازی میکنن به تو چه کاسه داغتر از آش
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
۶۳
۳۶
دم حاج صفی و شجاعی گرم، فوتبال جای این مسخره بازیای سیاسی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اسمت داوود نیست؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
۱۶
۲۸
با سلام
من هیچ جا نظری نمیدم و نمیخام هیچوقت درمورد سیاست نظر بدم ولی دوستان عزیز باید عرض کنم بنده هم هیچوقت اجازه نمیدم که خدای نکرده گزندی به این خاک برسه تا پا جونمم وایسادم
ولی به رسمیت نشناختن یه رژیم فقط در عالم سیاسته واگه رهبر کبیر هم فتوای تاریخی رو داد فقط در سیاست بود و بس و اینو بدونید زمین بازی همیشه مقدسه که هیچ ناپاکی در زمین بازی راه نداره
نمیدونم ولی این دوبازیکن فوتبالمون که از بهترینا هستن هم در اخلاق وهم در زندگی شخصیشون و بچه های پاک وبی آلایشی هستن باور کنید برای وجب به وجب خاک وطنشون جون میدن من نظری در مورد اشتباه بودن یا نبودن کارشون نمیدم ولی دوستان عزیز دنیای ورزش خیلی با عالم سیاست توفیر داره خواهش میکنم همه چی رو باهم قاطی نکنید مسابقه با یه تیم فقط در عالم ورزشه
فقط یه سوال دارم اینقد که ما اینهمه از فلسطین دم میزنیم آیا فلسطین هم باما همدلند آیا سیاست کشور اونا هم در دنیای ورزش برای رویارویی با چنین تیمهایی اینجوریه اگه ما برای این دوبازیکن ارزشمند با اخلاق و معتبر و درجه یک مون محرومیت قایل بشیم هیچ فرقی با سیاست وهابیهای عربستان در خصوص خیلی از سیاستشون در مورد ما ایرانیا نداره فقط یه کم بیندیشیم ودرمورد محرومیتشون صحیح تصمیم بگیریم
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز ؛ مشکل ما با اسرائیل فقط بخاطر فلسطین نیست. باید تا کی باورمون بشه که اسرائیل و همدستانش فقط به نابودی ایران و ایرانی راضی میشن و به کمتر از اون هم رضایت نمیدن. متاسفانه شما از اندیشیدن صحبت میکنید ولی خون اینهمه ترورها به گردن کیه؟ مشکلات بین المللی ما چرا تمومی نداره؟ چرا یک روز هم نمیشه که راجع به ایران و تهدید به اون حرفی نزنن؟ فقط کمی غیرت لازم بود تا بفهمند چه کاری دارن میکنن فقط کمی غیرت... آقای علی پروین چندین سال پیش یه جمله زیبایی گفتن: از وقتی پول اومد تو فوتبال غیرت بچه ها رفت. البته فکر نمیکردیم تا این حد غیرت فراری بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر جون باورت میشه یک نفر که برای تیم یونانی بازی می کنه و در مقابل یک تیم باشگاهی اسراییل به میدون رفته همینطور یهویی مچ بندش پرچم کشورش باشه؟
دوست گرامی بپرس ببین چند خریدنش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا برنامه ورزشی 90 سیاسیس و چرا در سال 88 بعضی ازاین بازیکنان بازوبند سبز بستن در بازی با کره مگه نمیگید ورزش از سیاست جداس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید اشتباه منفی زدم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
۵
۷
آمدنیوز Amadnews:
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
۴۲
۲۶
خدا پشت وپناه احسان حاج صفی و مسعود شجاعی باشه زحمات زیادی برای تیم ملی و کشور ایران بزرگ کشیدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
می نوشتی یهوه الوهیم (نام توراتی برای خدا)بهتر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امروز تو تیتر اول یه روزنامه ورزشی از قول علیپور نوشته که اینها 800 میلیون پاداش بازی نکردن جلوی اسرائیل رو از دست دادن.... آیا باید پول بیت المال اینجوری مصرف بشه؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
۴۲
۲۴
دم این دو فوتبالیست گرم.
چرانباید بازی میکردند؟
مگر یونان مستعمره شماست؟ چه توقع بیخودی دارید؟
ورزش عرصه دودوستی است ونه دشمنی
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
۴۱
۲۰
مگه هر چی شما دوست داری باید همه دوست داشته باشن.
من هم بودم کاره خودم دو میکردم. آفرین به جفتشون.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
۳۷
۱۵
خوب اینها عین کارگر می مانند پول گرفتن که کار انجام بدن نمی شه که پول بگیرند ولی مسابقه ندهند .چرا یک جانبه قضاوت می کنید.می گویند خود فلستین۵بازیکن در تیمهای اسراعیل دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهرام اون مچ بند پرچم ایران هم جز قرار داد باشگاه بود؟ چرا خام شدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۹
۱۸
[حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران است]

مردم ما اسرائیل رو به رسمیت میشناسند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو وهمفکرات 10 درصد مردم هم نیستین اولویت مردم ما بازسازی ایرانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شک ندارم این اقا محسن که نظر میده یک صهیونیست هست نه ایرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۳۰
۱۸
من منمی دونم این ↓ سازمان از کجا اومد؟
[سازمان بسیج ورزشکاران]

پول مردم ما میره چه جاهایی هزینه میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۳۱
۲۰
[این یک رفتار غیر منطقی بود که منجر به خدشه‌دار شدن احساسات مردم کشورمان شد.]

حرف مفت نزن
نه تنها احساسات مردم خدشه ار نشد، بلکه این اقدام شایسته و تابو شکن را تایید کردند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم = اقلیت افراطی 6-5 میلیونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۳۳
۸
خب از مردم نظر بخواه

یک نظرسنجی قضیه رو حل می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۲۶
۱۱
خود تیم فلسطین با اسراییل مسابقه برگزار میکنه اونوقت ما واسه دفاع از فلسطین میگیم بازی نکنن . عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کی بازی کردن؟ ضمنا حکومت محمود عباس حکومت منختب فلسطین نیست و گماشته امریکاس
سهند
|
United States of America
|
۰۱:۳۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۲۳
۱۰
فارغ از مسایل پشت پرده سیاسی و و کاسبان دشمن تراش...... خود فلسطینی ها در بسیازی از تیم های اسراییلی بازی میکنند.حالا ما چرا انقدر سنگ انها را بهم میزنیم بماند...ملت ایران تا کنون هزینه زیادی را برای فلسطین پرداخت نموده اند. ولی انها برای صدام جنایتکار که هزاران جوان پاک ما را شهید کرد. مجلس عزا گرفتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۲۰
۱۰
شما با اسرائیل دشمن هستید برید با اونها بجنگید.لطفا ملت ایران رو گروگان نگیرید.چونکه اکثر مردم نظرشون با شما یکی نیست.در ضمن در بحث کودک کش بودن هم حرف زیادی میزنید.وضع خیلی از کشورهای به ظاهر اسلامی و سیاستمدارهای اونها بهتر از اسرائیلی ها نیست.
ناشناس
|
Mauritius
|
۰۲:۱۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۲۱
۶
(سازمان بسیج ورزشکاران)؟؟؟؟
مردم ، اینا از بیت المال تامین میشه ها
اونوقت هی من و شما درگیر این باشیم که فلسطین و اسرائیل چه بلایی سر هم آوردن
بگیم چرا بازیکنمون جلو اونا بازی کرد ، وقتی یه عالمه فلسطینی تو باشگاههای اونوری بازی میکنن
داداش، مردم نون ندارن بخورن
انتظار داری بشینن غصه بازی کردن بازیکنامون جلو اسرائیل رو بخورن
بس نمیکنین؟؟؟؟
اگه یه فلسطینی پیدا بشه بگه به خاطر ایران جلو اسرائیل بازی نمیکنه من خودم اسلحه میگیرم دستم میرم با اسرائیل بجنگم
بس کنین بابا
ورزش رو قاطی سیاست نکنین
اگر امروز این دو تا رو به خاطر این کار تنبیه بکنن ، اصولا باید پاداشهایی که به ورزشکارای دیگه به خاطر مسابقه ندادن بااونا دادن ، پس بگیرن، انقدر هم تعریف و تمجیدشون نکنن که آی به خاطر همدردی با مردم فلسطین و ال و بل
چون همه میفهمن چاره دیگه ای نداشتن
طرف اگه مسابقه میداده تنبیه میشده، زوری بوده
پس دیگه پاداش از جیب بیت المال چیه دیگه؟؟؟
ايران زمين
|
Mauritius
سازمان بسيج ورزشكاران از ورزشكاران غيرتمند وبا شرفي تشكيل شده اند كه دغدغه وفكر اعتلا وسربلندي ايران عزيز را در سر داشته ونيزبه تربيت روح وجسم مي پردازند.دشمن اصلي جهان اسلام(نه فقط فلسطين)اسرائيل است.آيا بايد در مقابل دشمن انعطاف داشته باشيم.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۳:۱۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۱
۲۲
حرفه ای بودن فوتبال سرجاش!
ولی
این حیوونا ایرانو ب خاک سیاه نشوندن... از جشن پرایمشون بگیم
یا از تحریمات و تهدیدات
یا ترور دانشمندان هسته ایمون

جناب شجاعی و حاج صفی اگه میخونید فقط بدونین کارتون‌دشمن شادی بود ن حرفه ای گری.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۹
۷
نه تشویق دارد نه این همه سروصدا
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۲۵
۱۱
دم هر دو تا گرم ...... وسه این عربا داریم تاوان میدیم بسه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۲۳
۸
کاسه داغتر از آش نشید ما فلسطینی تر از خود فلسطینی ها هستیم فقط یه کمی عاقلانه فکر کنیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۶
۹
ما آریایی هستیم ....
disgruntled
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی اسمتون عربیه
ناشناس
|
Australia
|
۰۴:۲۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۷
۸
بسه دیگه این تحمیل کردن عقاید مزخرفتون به جوونا و مردم. مطمئن باشید اگه یه رفنامدوم آزاد تو کشور میذاشتید طوری که مخالفان در بیان نظرات و علایقشون آزاد بودن قطعا دست رد سنگینی به سینتون میزدن. مردم شما رو ..... به صورت عملی شناختن و به غلط کردن افتادن ...
زمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۸
۱۱
زمین ورزش جایه دوستیه
اگر با دولت اسرائیل مشکل داریم با مردمشون که مشکل نداریم
آفرین به شجاعی و حاج صفی
علی
|
Germany
|
۰۷:۲۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۶
۷
خود ورزشکارای فلسطینی وقتی به اسرائیل میخورن بازی میکنن شماها شدین کاسه داغتر از آش،اصلا مگه همین چندوقت پیش نگفتن اسرائیلو به رسمیت مشناسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۲
۱۸
مرگ بر اسرائیل
گدا و گشنه ها حالا رسیدند به پول و مقام ادم شدند
خاک ..... که شرفشون و غیرتشون به چندتا توپ زدن می دن
خوب که باختند اگه برده بودند دیگه هیچی
ارسام
|
United States of America
|
۰۸:۱۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۳
۹
یک عمر جای مردم صحبت کردین.از مردم نظر بخواه تا بهت بگن .درست مثل انتخابات 96 که بهت فهموندن نظرشون چیه.
اقایی
|
United States of America
|
۰۸:۳۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۶
۹
اکثریت مردم ایران با کار این دو نفر موافق هستند. این مسخره بازی ها دیگه جواب نمی ده. من از اسراعیل به خاطر نژاد پرستی اش خوشم نمی آید وهمان قدر که از حماس و حزب الئه لبنان خوشم نمی آید همه از جنس یک کرباسند. جاوید ایران
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۴
۵
این دو بازیکن از باشگاه حقوق و دستمزد میگیرن و چاره ای ندارن. کارمند باشگاه محسوب میشن و باشگاه حق داره توی بازی های حساس ازشون استفاده کنه و نمیتونن بگن حال نمیکنیم بازی کنیم.
و البته اسرائیلی ها هم به حد کافی مکار و حیله گر هستن که از موقعیت استفاده کنن و همچین چیزی بگن تا دودستگی توی ایران راه بندازن. مثل شما که از این صحبت اسرائیلی ها سوژه درست کردین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۹
۲۱
اسراپیل باید از صفحه روزگار محو شود. و این دو بازیکن باید از تیم ملی اخراج و هر گونه فعالیت رسمی ورزشی در ایران محروم
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۰
۲۰
اقدام وقیحانه و کثیفی بود.
میزبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۹
۱۴
وقتی رذل ترین و پست ترین کودک کشان از این ها حمایت می کنن و کارشون رو تایید یعنی اگر بمیرند در این قضیه رواست.
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم - کاتولیک تر از پاپ نباش - خود دولت فلسطین میگه : ماسئل ما به ایران ربطی نداره و تیم ملی فلسطین بازیکن اسرائیلی داره ، حالا ما باید جوش بزنیم - از مثبت و منفی ها مشخصه که نظر مردم چیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۹
۱۷
امیدوارم فدراسیون فوتبال برخوردی تند و در خور کار شنیعشان با آن ها انجام دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۰
۱۶
شرف و انسانیت مهم بود یا قرارداد!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۱
۱۷
خیلی غلط کردند.
disgruntled
|
Iran (Islamic Republic of)
تو غلط می کنی که دهن کثیفتو باز می کنی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۸
۱۲
یعنی این همه خون ریزی در خاورمیانه که ماجزئی ازش بودیم وهستیم این دونفر وبقیه تایید کنندگان نفهمیدید زیرسر اسرایله مابایهود دشمن نیستیم با اسرائیل که دشمن قسم خورده (درقرآن ) ماست دشمنیم تنها کاری که می تونیم بکنیم درورزش رودر رو نشدن است به معنای به رسمیت نشناختن اسرائیل خاک برسر کسی که دشمن به این آشکاری رونمی بینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۵
۴
لعنت خدا بر همه ظالمان جهان و همه طرفدارانشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۸
۸
منم با نظر سنجی از مردم واقعی موافقم فلسطینهایی که خون هدیه شده مسوولین ایران بخاطر عجم بودن خون به سطل اشغال ها ریختند همون بهتر که اسراییل رو به رسمیت بشناسیم
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱۸
۷
ورزش ربطی به سیاست نداره بعدشم فلسطین خودش چن تا بازیکن اسراییلی داره همون تیمی که با ایران حاظر نیست بازی کنه بعد شما سنگ فلسطین رو به سینه میزنین جمع کنین این مسخره بازی رو واقعا که اینجا جهان سومه فوتباله ن جنگ چه جوری که با اسراییل و امریکا مسکل دارین اقازاده هاتونو میفرستین اونجا برا تحصیل و کار بعد یارو فوتبال بازی کرده باید محروم شه بی خیال بابا شما ها خیلی کثیفید خیلی بعدشم فلسطین جنگ داره با اسراییل چه ربطی به فوتبالیست داره ....... فلسطین همون کشوریه که شما خودتونو براس پاره میکنید همونی که به عراق سرباز داد و ازش حمایت کرد برخلاف اسراییل ولکنین این مسخره بازیهارو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
و برای صدام عزاداری کردن... جالب اینه که این قوم فلسطینی از ما مقثل بقیه عربها متنفرند
sari
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
قضاوت براي انسانها واقعي بسيار سخت ودشوار است .پس بهتر است قضاوت اين دوعزيز هم وطن را به خود هموطنان عزيز اش سپرد .زيرا يك ايراني واقعي هرگز قضاوت ناحق نخواهد نمود.اينترنت وتلگرام وو. .. امروزه همه كار ها را براي انسانها اسان نموده. كافي است .يك سئوال نمايد .10 دقيقه ديگر به ميلاردها جواب دست خواهيد يافت.
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
به نظرم کارشون بدبود.کانوته دردورانی که بازی میکرد بااسرائیلی ها بازی نکرد بوفون بازی نکرد مهجم مراکشی بوردوی فرانسه بازی نکرد کریستین رونالدو نه تنها بازی نکرد بلکه دوبار توپ طلاش روداد به بچه های فلسطین وتومصاحبش گفت که اگه من فقط یه بار بگم اسراییل روبه رسمیت میشناسم هرسال بهترین بازیکن جهان میشم حالا بازیکن های بی غیرت ما رفتن بازی کردن.مشکل مابا اسرائیل زیاده داره غذای مارو آلوده میکنه ماروتهدیدمیکنه به آمریکاو...فشارمیارایران روتحریم کنن به زور فلسطین رواشغال کرده توشبکه ی بی بی سی گفت نتانیاهو یه آدمکش وتروریست حالا به بقیه این اتهامات رومیزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
اصلا کلا اسرائیل و فلسطین به ما چه. بزارین بازیشون رو بکنن. خودمون و کل دنیا رو علاف کردیم فلسطین ال اسراییل بل. !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۲
مرگ بر اسرائيل ، ....... مسعود شجاعی و احسان حاج صفی
امیر
|
-
|
۱۳:۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
ورزش و سیاست از هم جدا هستن
بیژن
|
-
|
۱۳:۱۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
نظر سنجی چی؟ اسرائیل خون آشام جهان را به هم ریخته. اون وقت تو میگی نظر سنجی کنیم .خاک بر سازش کار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
شما بجای محکوم کردن این دو بازیکن خودتان را محکوم کنید که 33 سال جیب آن خالد مشعل نامرد را پر کردید و آخر سر هم تف سر بالا شد خود فلسطینی ها با شما موافق نیستند و شما را رافضیان شیعی می دانند که کشورشان را نا امن کرده اید
طلیعه
|
-
|
۱۳:۲۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
مسیله اسراییل یه به غیرت وجوانمردی وانسانیت هرکسی مربوطه. نمیشه بیخیال بود وازخون اینهمه شهیدمخصوصاشهدای هسته ای گذشت. هزاران بازی ومسابقه ورزشی فدای دین ووطن واستقلال وارمانهای امام وشهدامون.
اگه چندتافلسطینی بی هویت وبی غیرت توتیم اسراییل بازی کنن دلیل نمیشه ماازشون یادبگیریم ونسبت به رزیم متجاوزی که عداوت تاریخی باماودین ماداره بی غیرت بشیم
فرهنگی
|
-
|
۱۳:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
مرگ بر اسرائیل.چی میشد آقای شجایی و حاج صفی یک بار دیگر غیرت ایرانی را به رخ مخالفان و اشغالگران می رساندید افسوس بر شماباید خود کشی کنین کار شما از جنایت کم تر نیست بازم مرگ بر اسرائیل
disgruntled
|
-
|
۱۳:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
این اظهار نظر فدراسیون فوتبال ایران دخالت در امور داخلی کشوری دیگر و همچنین دخالت و نفوذ ساسیت در ئرزش فوتبال و از آن بدتر نوعی ..... و این فدراسیون باید تحریم و تعلیق شود
ايراني اسلامي
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
با اين كار زشتشان از كودك كشان وخونريزان ونژاد پرستان دنيا حمايت كردند.بي غيرت ها هم بدانند بسيج ورزشكاران متبرك به نام مقدس بسيج و تعدادي از عزيزان باشرف ايران را در بر مي گيرد.
آنها آرميتا را بي پدر و احمدي روشن ،شهرياري و... ترور كردند.اگه قرار بود جريمه هم شوند نبايد مقابل تيم رژيم صهيونيستي به ميدان مي رفتند.
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
به نظر من ورزش به سیاست ربطی نداره ولی نباید انسانیت رو زیر پا بزاریم.....الان بحث انسانیت است که رزیم غاصب نداره....منی که 32 سالم هست از 7 سالگی هر سال روز قدس رو رفتم راهپیمایی یعنی نزدیک به 20 سال از عمرم، کودک کشی اسرائیل رو محکوم کردم. اینکه دو بازی نتونی در طول کل بازیهات روبروی این رژیم قرار نگیری هنر نیست.پس ما چی که 20 ساله داریم راهپیمایی میریم و محکوم میکنیم...بچه های تیم ملی از چشمون افتادید. خیلی حرکت بد بود...خیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
ما اسرائیل را نابود خواهیم کرد. حتی با تعداد نفرات کم....و اگر عمرمان قد نداد..... این رو به فرزندانمون هم خواهیم آموخت که ....ان الباطل کان زهوقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
شما فلسطین رو بذار کنار! من میگم شهریاری و احمدی روشن و رضایی نژاد و علی محمدی رو کی شهید کرد؟!
آقای به ظاهر آریایی!! آیا این چهار تا که اسم بردم دنبال چیزی غیر از ارتقا علمی سرزمین آریایی ها بودند؟!!!! که به اذعان خود اسرائیلی ها بدست اونها به شهادت رسیدند!
شما دروغ میگید! شما آریایی نیستید ! آریایی غیرت داره، شرف داره! وقتی هم خوناش به دست شقی ترین آدمها، جلو چشم زن و بچه شون کشته میشن نمیگه به من چه! نمیگه این ربط به سیاست داره! وقتی هنوز چهارتا از هم میهناش معلوم نیست تو خاک اسرائیل مردن یا زنده و در عذابند، نمیگه :آفرین شجاعی، آفرین حاج صفی!
میگه شما فوتبالیست ها رو گرده ی تک تک ما سوار شدید و پول و شهرت بدست آوردید حالا چطور به وطن تون پشت میکنید! چطور تو چشم ارمیتا و علیرضا نگاه میکنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۲
۰
به نظر این دوبازیکن احترام میزاریم که رفتن و بازی کردن برای باشگاهشون ولی حق بازی کردن در تیم ملی رو نباید داشته باشن چون تیم ملی باید افرادی بازی کنند که سیاست های کشور رو قبول داشته باشن .
اسد اباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
محبوبیت هردو از بین رفت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
سلام به همه ونظرات شما
کار این دو بازیکن ...... زیر پا گذاشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است ننگ بر شما .... مرگ بر هرچه وطن فروش
علی
|
-
|
۱۶:۰۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
باید به همه کسایی که این کار شجاعی و حاج صفی را بد نمیدونن و ازش انتقاد میکنن بگیم لطفا خفه شید چون این کارتون مصداق یاسین خوندن برا خره . عقاید خیلیا تغییر کرده وضع جامعه رو ببینید به نظرتون کسایی که زنشونو بین هم رد و بدل میکنن دیگه مغزی براشون مونده که فکر کنن و بفهمن که ماجرای ما و اسراییل برای دو وجب خاک فلسطین نیست؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
تیم فلسطین سه تا بازیکنش اسراعیلی هستند انوقت ما برا فلسطین توسرمون بزنیم حاج صفی وشجاعی خوب کاری کردن
ملت ایران
|
Germany
|
۱۶:۱۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
واقعا یه افرین هم از جانب ملت ایران باید گفت بهشون .درود بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
فقط باید گفت مرگ بر اسراییل. دوستانی که فکر می کنند دشمنی ما با اسراییل فقط در عالم سیاست هست کاملا در اشتباهند. اسراییلی ها اگر دستاشان به ما برسد یکی از ما را نیز زنده نمی گذارند. این اسراییل که اگر رزمندگان مقاومت جلو او را نگرفته بودند الان همان کشورهای اروپایی هم دچار بلای گشترده تر شدن اسراییل می شدند. این ها رژیم نژاد پرستی هستند که ادعا می کنند دنیا برای آن ها آفریده شده و مایقی مردم برده آن ها هستند. اگر توانایی داشتند همه مردم را به بردگی خود می گرفتند. خوب است کمی در مورد تفکر نژاد پرستی این رژیم تحقیق کنید. بحث دشمنی با اسراییل فقط به خاطر فلسطینی ها نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
ورزش از سیاست جداست
اگه سیاستمداران اجازه داده بودن تاحالا اسراییل و فلسطین صلح کرده بودن
amina
|
United States of America
|
۱۹:۵۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
درود به این دو بازیکن
انسان =انسان=دوستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
نظرات بعضیا فقط بهانه آوردن است. از اول انقلاب رژیم اسزاییل به رسمیت شناخته نشد و جزو صحبت های بنیان گذاره انقلابه.این بر کسی پوشیده نبوده.پس اینکه ما مجبور شدیم و ما قرار داد داشتیم اینا همش بهانست برای توجیه کردن .آقای مسغود شجاعی در سال های آخر فوتبالشه چون 34 سالشه و براش فرقی نمیکنه با این کارش خواسته هم دهن کجی کنه به انقلاب و هم برای خودش محبوبیت تو ضدنظام به وجود بیاره.حرفم اینه که ایشون کارشون رو کردن دیگه.من تعجبم برای حاج صفی هست که خیلی وقته تو ایرانه و تیم ملی چرا همچنین کاری کرده. بدتر از همه جمایت بازیکنای تیم ملی از این رفتاره حداقل حمایت نکنید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
سلام به این جملات توجه کنید
1اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود
2 اگر هر مسلمانی یک سطل اب سمت اسرائیل بندازد اسرائیل را اب خواهد برد
3فلسطین پاره تن اسلام است
4راه قدس از کربلا میگذرد
امام خمینی ره
بهروز
|
United States of America
|
۲۱:۲۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
واقعا که!! این دو موجود باید جریمه سختی بشوند. وازه هایی مثل رفراندوم، و یا پیش آوردن یک سری بحث های جزیی برای تصمص گیری کلی از سوی برخی از غربی ماب ها حال آأمی را به هم می زند. آقایون!! وقتی کشور آمریکا مارو تحریم می کنه، همه بخش های فروشگاهی و بخش خصوصی اش (مثل آمازون، شرکت های آپدیت نرم افزار و حتی گوش های ایفون و غیره )هم ما رو تحریم می کنن. با اینکه اینها بخش خصوصی هستند و ربطی به دولت ندارند. حالا مابیاییم، فراموش کنیم که رژیم منحوس صهیونیستی با آنهمه تاریخ جعلی و کش و کشتاری که انجام میده ، آدم خوبه باشه . اگه یکی اومد خونه تون و یه جفت کفشتون رو دزدید و یه یکی از ناموس های شما تجاوز کرد، تونستید ببخشید ، اونوقت در مورد بشر بودن صحبت کنید. بابا یکی بیاد این غرب زده هایی که غرب هم اونارو قبوئل نداره و به خارج صادر کنه ،
homayon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
در درگیری ایران با کشور همسایه دولت فلسطین رای به کشور همسایه داد ایران محکوم کرد. دولت فلسطین خودش باید از خاک خوش دفاع کنه مگه جنگ 8ساله یک رزمنده خارجی برای ایران جنگ کرد؟چه کسانی داعش از سوریه عراق بیرون کردن؟شجاعی حاج صفی بازی خودشون انجام دادن دلیل نمیشه ادمای بدی معرفی بشن اگر این دو هم تو تیم ملی حضور نداشته باشن باز کی ضرر میکنه؟ایران!!تصمیم عاقلانه بگیریم
امیر
|
United States of America
|
۲۱:۵۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
فارغ از اینکه کارشان درست یا اشتباه بوده، این برخوردی که الان انجام شده نشان میده که حضور نیافتن سایر ورزشکارها هم ترس از عواقب رویارویی بوده و فاقد ارزش است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
من به نظرم کار بدی کردن اما محرومیت اونها کار بدتریه بزارید هرکی دوس داره بخاطر عقایدش با اسراییل کثیف بازی نکنه نه از ترس و محرومیت
نشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
با تیم مکابی بازی کردن برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا به نظر من گناهی نکردن که بازی کردن فقط یه عده متعصب هستن که مخالف برای اونها متاسفم اونا مقابل تیم اسراییلی بازی کردن با اسراییل همکاری که نکردن مثلا یکی اسم رونالدو را میاره که حرفی را از روی احساسات زده واز مردم فلسطین دفاع میکنه این همش جنبه تبلغاتی داره…
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
کاسه داغ تر از اش شدیم!!!
ایرانی
|
United States of America
|
۰۸:۲۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
چرا نمی فهمین این دونفر قرارداد دارن بازیکن یه تیم حرفه ای هستند نمی تون سرپیچی کنن تا کی بازیکنان ما مجبور بشن به خاطر فشارهای عده ای خاص از حق خودشون بگذرن در حالی که خود فلسطینی ها در اسرائیل بازی می کنند به این می گن کاسه داغ تر از اشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
با این همه هزینه که بابت فلسطین دادیم دست اخر دیدین که چطوری جواب همه چیمونو دادن....رفتن با عربستان وپشت کردن به ما.بخدابسه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
مایه شرمندگی جامعه ورزشی است حداقل کار اینه که از تیم ملی کنار گذاشته شوند.
مهم نیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
دوتا جوجه فوتبالیست عهدشکنی و خیانت ب کل مردم ایران کردن
چشماتونو واکنین کارشون خیانت بود
حاج صفی.... ازت انتظار نداشتیم
تو مقید بودی پایبند بودی تو خائن نبودی
شجاعی زیر پات نشست؟

اینکار اصلا حرفه ای نبود
خیانت ب عهد ی ملت بود
پشت کردن ب حرف رهبر بود

وای ک چقد اسرائیلیای کثیف سرافزاز شدن
همینایی ک خون مارو شربت جشناشون میکنن
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
من در پلی استیشن مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تیم مک کابی اسرائیل هم گروه بودم و از دادن مسابقه انصراف دادم به همین دلیل حذف شدم و به خاطر اعتقاداتم نارحت نشدم
سیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
چه ادمای علافی هستیم ماهاااا
تا چه حد بی فرهنگی
آریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
جالبه که خود فلسطینی ها مدام در حال مذاکره با اسرائیل به سر میبرند و حتی در مسابقات ورزشی هم بارها مقابلشون بازی کردن و حالا ما شدیم دایه دلسوز تر از مادر. صرف نظر از این داستان بارها همین سیاستمداری ما شعار دادن که ورزش از سیاست جداست ولی پای منافع شخصیشون که میرسه داستان فرق میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
انجام تعهد نسبت به طرف دیگر قرارداد از نظر دین مقدس اسلام واجب است حتی اگر طرف قرارداد کافر باشد. این ورزشکاران به تعهد قراردادی خودشون عمل کرده اند و مرتکب هیچ کار خلاف شرع و قانونی نشده اند. اتفاقا ورزشکارانی که به دروغ و دوز و کلک خودشون را به تمارض می زنند کار غیر اسلامی و غیر قانونی انجام میدهند و از همان دوران جوانی دروغ و ریا را یاد می گیرند. حرکت این ورزشکاران هیچ ارتباطی با رژیم اشغالگر قدس ندارد و اعمال غیر انسانی این رژیم کودک کش و سایر رژیم های غیر مردمی و دیکتاتور را وجدان بیدار هر انسانی محکوم می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
توجه کنیدکه آمریکاجنایاتی به مراتب بدتر ازاین اونهم برضد مردم ایران انجام داده ومیده ولی مسابقه دادن باهاش بلااشکاله!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
۲
۰
مرگ بر اسراییل
منم
|
United States of America
|
۰۳:۱۸ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
۰
۲
بدبخت های بیچاره چرا اینقدر خودتون رو به نفهمی میزنید ورزش با سیاست فرق داره مگه همه باید به ساز شما برقصن ؟؟؟/
سبزواری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
زمین فوتبال جای صلح و دوستیه و نباید سیاسی بشه. این درست، ولی وقتی حریف نه صلح و نه دوستی رو به رسمیت می شناسه و نه انسانیت رو و معروفه به رژیم کودک کش، چرا باید با اینچنین حریفی مسابقه داد،


اسرائیل منفورترین رژیم در جهان حتی در بین خود مردم ایالات متحده
سيروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
دستشون درد نكنه مگه اين فلسطينيها شما رو ادم حساب ميكنن كه بخاطرشون با تيماي اسرائيل بازي نكيم كارشون عالي بود ادم نبايد رياكار باشه دمشون گرم من كه عاشقشون اگه اينطوري با امريكا هم نبايد بازي كرد با فرانسه هم نبايد بازي كرد با نصف دنيا نبايد بازي كرد كارشون بيسته بيسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
باید از این دو فوتبالیست حمایت کرد سرمایه های تیم ملی هستن در ضمن مسئولین سیاست را با ورزش قاطی نکنن لطفاً تو صحنه سیاست اسرائیل را نابود کنید نه خودی را
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
عحیبه که بعضیااین قدرفهمشون کمه ومیگن خودفلسطین بااسراییل بازی میکنه اولا
که خیلی ازفلسطینی هامثل خیلی ازکشورهای عربی فکرمیکنن ودلشون میخوادبااسراییل توافق کنن ولی دردمااون عده ازفلسطینی هایی هستن که شرف دارن والبته اسراییل فقط دشمن فلسطینیهانیست اون دشمن اسلام ومخصوصاشیعیان هست ویک رژیم جعلی وغاصبه که به کودکان هم رحم نمیکنه وتاحالابسیاری ازهموطنان ماروترورکرده وازهیچ دشمنی باایران واسلام وکلاانسانیت فروگذاری نکرده واقعایه غده سرطانی که تمام دنیاروگرفتارکثافت وگمراهی کرده وتمام فوتبالیستهایی که ازاین دوبازیکن حمایت کردن درواقع حرف دل سیاه خودشون روزدن وبی غیرتی خودشون رونشون دادن
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
۱
۰
اسراییل وصهیونیست هابرای بشریت مضرهستن اونهابه جزخودشون چشم دیدن هیچ قوم ونژادی روندارن البته خیلی هانمیفهمن که اینهاچه هدفی رودنبال میکنن شایدروزی بفهمن که دیگه دیرشده والبته عربهاوفلسطینی هااگرعقل داشتن ومثل ایران درزمان جنگ تحمیلی که اکثرمردم متحدویک دل شدن تاحالااسراییل روبیرون کرده بودن ولی افسوس که کشورهای عربی یک مشت عیاش وبی غیرت و...هستنواقعابرای عده کمی ازهموطنانم که اینقدرکوته فکرهستن متاسفم بفهمیدکه چرامااسراییل رودشمن میدونیم البته فوتبالیستهاکلابه جزپول به چیزدیگه ایی فکرنمیکنن وانتظاری هم ازشون نیست
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
کار عالی بود
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
مگه این دو تا چه گناهی کردن
ورزش باسیاست فرق داره
هیچ دلیلی نداره به خاطر دشمنی
ورزش رو ازبین ببریم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
همه ای مرگ بر آمریکا و انگلیس ها برای مردمه اگر نه ، بیشتر مسئولین مملکت خودشون و بچه هاشون گرین کارت اروپایی یا آمریکایی دارند و بهترین پول دنیا براشون دلار سبز آمریکاست.
آرزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
۰
۲
مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد عزیز، درود به شرفتون. اسم شما تا آخر عمرمون رو قبل ما هک میشه. اصلا به حرفای انسان های کور و ظاهر بینی که می خوان شما رو تخریب کنن توجه نکنین. یه عمر مضخرفاتی تو گوش ما خوندن که حتی خودشونم بهش عمل نکردن. خود فلسطینیا با اسرائیلیا مشکلی ندارن اون وقت ... ما شده دایه عزیز تر از مادر! سیاست یه موضوع پوچ و کثیفه که ماها باید از خودمون دورش کنیم و بازیچه دست یه عده مفت خور نشیم....تا عمر دارم فراموشتون می کنم....همه آدما با هم برابرن به هر گرایش و مذهب و دینی که دارن. نباید جا پای خدا بذاریم...ماها تو جایگاهی نیستیم که کشوری رو به رسمیت نشناسیم.....
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
۲
۰
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر اسرائیل
کوروش
|
United States of America
|
۲۲:۰۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
۱
۱
مرحبا مرحبا مرحبا دمشون گرم
یوسف
|
Germany
|
۲۳:۲۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
بسیار کار درستی انجام دادن الکی مسائل رو قاطی نکنید کاسه داغتر هم نشید
همیشه دایه بهتر از مادر هستید مسائل فلسطین و سوریه عراق لیبی به نا هیچ ربطی نداره
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
۰
۱
دمشون گرم جانم فداتون مسعود و احسان راهتان ادامه دارد عرب به ما چه
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
دو دولت با هم دعوا دارن هیچ ملتی با هم دعوا ندارد.
گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷
۰
۰
طفلکیها کشتی گیرها همیشه قید طلا ونقره راباید بزنن