۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

رتبه یک کنکور: کلاس فوق برنامه نرفتم

کد خبر : ۳۷۵۲۱۲
صراط: رتبه یک کنکور تجربی با اشاره به اینکه با محاسبات خودم مطمئن بودم که رتبه برتر را در آزمون کنکور کسب می‌کنم گفت: از شبکه‌های اجتماعی در دوران تحصیل کمتر استفاده می‌کردم و تنها در حد خواندن پیامک بود.

امیرحسین قاسمی‌نژاد‌رائینی در گفت‌وگو با تسنیم در سیرجان اظهار‌ داشت: قبل از کنکور پیش‌بینی این نتیجه را داشتم، چون واقعا تلاش کردم اما بعد از کنکور واقعا با محاسبات خودم مطمئن بودم رتبه برتر را کسب می‌کنم.

وی بیان کرد: قبل از آزمون و در دوران درس خواندن، با مطالعه رسانه‌ها به‌ویژه مصاحبه رتبه‌های برتر سال‌های قبل، نکات بسیار خوبی برای موفقیت بنده داشت.

رتبه یک کنکور: کلاس فوق برنامه نرفتم
رتبه یک کنکور تجربی کشور افزود: سال‌های گذشته و در دوران متوسطه نیز درس خوندن را بصورت مداوم دنبال می‌کردم  و همیشه از نفرات برتر در شهرستان بودم.

وی با اشاره به اینکه به کلاس‌های فوق برنامه اعتقاد ندارم گفت: من اصلا از کلاس‌های فوق برنامه استفاده نکردم و هیچ کلاس آموزشی نرفتم چون به این کلاسها اعتقاد ندارم و تنها آزمون‌های قلم‌چی شرکت می‌کردم.

قاسمی‌نژاد‌رائینی با اشاره به برنامه خود برای آینده تصریح کرد: همیشه به پزشکی علاقمند بودم و اگر بخواهم رشته تحصیلی انتخاب کنم رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را نتخاب می‌کنم.

وی خاطر‌نشان کرد: از شبکه‌های اجتماعی در دوران تحصیل کمتر استفاده می‌کردم و تنها در حد خواندن پیامک بود و قطعا استفاده کمتر از این شبکه‌ها برای کسانی که می‌خواهند در کنکور موفق شوند موثر خواهد بود.

رتبه یک کنکور تجربی کشور نقش پدر و مادر خود را در کسب رتبه برتر مهم خواند و افزود: اول عنایت خداوند و سپس تلاش خودم و راهنمایی‌های والدین باعث کسب این رتبه شد.
برچسب ها: صراط کنکور تجربی