۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
رتبه یک کنکور ریاضی و فنی:

وقت را در کلاس کنکور هدر ندهید/در هیچ شبکه اجتماعی عضو نبودم

کد خبر : ۳۷۵۲۱۵
صراط: رتبه یک رشته ریاضی و فنی در کنکور سراسری گفت: تاکنون در فضای مجازی و هیچ‌یک از شبکه‌های اجتماعی حضور نداشتم و زمانی که کنکور دادم تازه می‌خواستیم گوشی تلفن همراه قدیمی‌ام را تعویض کنیم.

صابر دین‌پژوه، رتبه یک رشته علوم ریاضی و فنی در کنکور 96، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز ضمن اشاره به پیش‌بینی رتبه تک‌رقمی در کنکور امسال اظهار کرد: با توجه به  درصد پاسخ‌های صحیح خودم و مقایسه آن‌ با وضعیت برگزیدگان کنکورهای گذشته، پیش‌بینی می‌کردم که رتبه‌ام تک‌رقمی شود.

وی افزود: اما اینکه رتبه یک را کسب کنم کمی غیرقابل‌باور بود چرا که در سال‌های گذشته، درصد پاسخ‌های صحیح در رتبه های اول بیشتر و بهتر بوده است. در حال حاضر لحظات شیرینی پشت سر می‌گذارم و خوشحال هستم که به‌نوعی مزد زحماتم را گرفته‌ام.

دین‌پژوه در مورد مدت‌زمان و برنامه مطالعه خود برای آمادگی هر چه بیشتر در کنکور سراسری خاطرنشان کرد: در روزهایی که به مدرسه می‌رفتیم روزانه 7-6 ساعت برای مطالعه وقت می‌گذاشتم. در روزهایی هم که مدارس تعطیل بود، ابتدا 11 ساعت مطالعه داشتم که رفته‌رفته و در این اواخر به 13 ساعت رساندم.

وی در ادامه تصریح کرد: من در هیچ‌یک از کلاس‌های متفرقه و کنکور شرکت نکردم چون با توجه به سطح علمی مدرسه‌مان، نیازی برای حضور در این کلاس‌ها احساس نکردم. به کنکوری‌ها هم پیشنهاد می‌کنم بیشتر خودشان برای موفقیت تلاش کنند، مطالعه کنند و وقتشان را در کلاس‌های کنکور هدر ندهند. فکر می‌کنم  اگر کنکوری‌ها خودشان بخواهند، می‌توانند موفقیت بیشتری کسب کنند.

رتبه یک علوم ریاضی و فنی در مورد حضور در فضای مجازی نیز گفت: تاکنون در فضای مجازی و هیچ‌یک از شبکه‌های اجتماعی حضور نداشتم و زمانی که کنکور دادم تازه می‌خواستیم گوشی تلفن همراه قدیمی‌ام را تعویض کنیم.

وی افزود: شخصاً به رشته نرم‌افزار علاقه دارم اما فعلاً نتیجه قطعی را نمی‌دانم و باید کمی بیشتر تحقیق کنم. بااین‌حال احتمال انتخاب رشته نرم‌افزار دانشگاه صنعتی شریف زیاد است.

دین‌پژوه در مورد تأثیر خانواده در کسب رتبه یک کنکور سراسری گفت: فکر می‌کنم پس از لطف خدا و تلاش‌های خودم، خانواده‌ام با مهیاکردن شرایط، بیشترین نقش را در کسب این موفقیت ایفا کرده است. در پایان از مدیریت مدرسه تیزهوشان مدنی 1 تبریز هم تشکر می‌کنم.
برچسب ها: صراط کنکور