۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
تغییر مسیر از «بهشت»

هوای مشهد و جزیره در سر مهرعلیزاده!

بنا بر اطلاعات دریافتی، مهرعلیزاده دو پست را هدف گذاری کرده است: یکی شهرداری مشهد و دیگری مدیرعاملی منطقه آزاد کیش.
کد خبر : ۳۷۵۲۸۳
گروه سیاسی صراط - درحالي كه صراط نيوز چندي پيش در خبري عنوان كرده بود محسن مهرعليزاده گزينه نهايي اعضاي شوراي شهر براي نشستن بر صندلي شهردار تهران است، با ورود جدي محمدعلي نجفي و حسين مرعشي، شانس اين كانديداي هميشه در صحنه، براي انتخاب بعنوان شهردار تهران بسيار كمتر از قبل شده است.

با این وجود، بر اساس گزارش های رسیده به صراط، مهرعلیزاده همچنان تلاش دارد تا نام خود را به عنوان یکی از کاندیداهای مطرح شهرداری تهران مطرح نگاه دارد؛ البته هدف او شهرداری تهران نیست چراکه به خوبی می داند شانس بسیار کمی برای این پست دارد.

هوای مشهد و جزیره در سر مهرعلیزاده!
بنا بر اطلاعات دریافتی، مهرعلیزاده دو پست را هدف گذاری کرده است: یکی شهرداری مشهد و دیگری مدیرعاملی منطقه آزاد کیش. شورای شهر پنجم مشهد در اختیار اصلاح طلبان است و مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز به احتمال قریب به یقین در دولت دوازدهم تغییر خواهد کرد. ضمن اینکه مهرعلیزاده سابقه فعالیت در کیش و عضویت در هیات مدیره سازمان منطقه آزاد این جزیره را هم در سوابق کاری خود دارد.

از این رو، مهرعلیزاده قصد دارد با استفاده تبلیغاتی از کاندیداتوری اش برای شهرداری تهران، به یکی از این دو جایگاه مدنظر خود نائل شود!

پیشتر شایعه شده بود که مهرعلیزاده گزینه اول محمد خاتمی برای شهرداری تهران است و نجفی گزینه دوم او. مهرعلیزاده در دولت دوم اصلاحات ریاست سازمان تربیت بدنی را بر عهده داشت. در انتخابات ریاست جمهوری 84 ثبت نام کرد و پس از رد صلاحیت، با حکم حکومتی مقام معظم رهبری به رقابت ها بازگشت ولی توفیقی کسب نکرد.

رفتار اصلاح طلبان با او در آن زمان، بی شباهت به رفتارشان با محمدرضا عارف در زمان حاضر نیست. هر دو از سوی طیفی از اصلاح طلبان، "بدلی" خوانده می شوند و تنها انتظارشان از آنها "انصراف" است!

با این حال، مهرعلیزاده بر خلاف عارف، علاقه وحشتناکی به "آماده به کار" بودن برای نشستن روی هر نوع صندلی ای از خود نشان داده. وزارت ورزش، سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران از جمله مهمترین جایگاه هایی است که وی در مقاطع مختلف زمانی به آنها چشم دوخته و ابراز تمایل کرده بود.

مهرعلیزاده تا کنون تلاش کرده است تا درباره موضوع فتنه 88 موضع گیری صریحی نداشته باشد. حتی در سال 93 که به یک برنامه تلویزیونی دعوت شده بود، تنها به بیان "تلخ" بودن آن اتفاق بسنده کرد و صراحتا نامی از کسی نبرد. به نظر می رسد مواضع اینچنینی وی همگی در جهت سفید نگاه داشتن کارنامه اش برای رسیدن به جایگاه های احتمالی در آینده باشد!

با این حال، در مواقعی که همان دلیل فوق، ایجاب کند(!)، خود را از اصلاح طلبان صریح تر هم جا زده است. مثلا در سال 94 در گفت و گویی خواستار عذرخواهی صریح اصولگرایان به خاطر حمایت از احمدی نژاد شده بود؛ کاری که خود و هم فکرانش درباره فتنه 88 انجام نداده اند!

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا مهرعلیزاده سرانجام پس از سال ها انتظار، به یکی از پست هایی که آرزومند آن است خواهد رسید یا خیر.