۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

کتک‌کاری دو بازیکن لیگ برتری در هتل با پرتاب صندلی/ حاتمی: چاقو نکشیدم!

کد خبر : ۳۷۵۶۴۰
کتک‌کاری دو بازیکن لیگ برتری در هتل با پرتاب صندلی/ حاتمی: چاقو نکشیدم!صراط: دو نفر از بازیکنان تراکتورسازی و پیکان ظهر امروز (پنجشنبه) در هتل المپیک با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند.

به گزارش تسنیم، ظهر امروز در محل برپایی اردوی تیم‌های تراکتورسازی و پیکان تهران که برای دیدار مقابل استقلال و ذوب‌آهن در هتل المپیک تهران مستقر شده‌اند، اتفاق عجیبی رخ داد و دو نفر از بازیکنان این دو تیم با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند.

داستان از جایی شروع شد که فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی که در جریان دیدار دوستانه پیش از آغاز شانزدهمین دوره لیگ برتر دو تیم تراکتورسازی و پیکان با یکدیگر درگیر و باعث نیمه تمام ماندن بازی شدند، در زمان صرف ناهار با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. دو نفر از بازیکنان تراکتورسازی سعی می‌کنند آنها را با یکدیگر آشتی بدهند و قائله را ختم به خیر کنند، اما حاتمی و صادقی هیچ‌کدام کوتاه نمی‌آیند. صادقی، حاتمی را مقصر آن اتفاقات می‌داند و حاتمی هم صادقی را. مشاجره لفظی این دو بازیکن از اینجا شروع و در ادامه به درگیری فیزیکی ختم می‌شود.

حتی کار به جایی می‌رسد که حاتمی بشقاب خودش را با عصبانیت به زمین می‌کوبد و چند بشقاب دیگر نیز سر نهار می‌شکند. در ادامه، فرزاد حاتمی در حرکتی عجیب، یکی از صندلی‌ها را برمی‌دارد و آن را به سمت امیرحسین صادقی پرتاب می‌کند، اما خوشبختانه مشکلی برای مدافع پیکان پیش نمی‌آید.

حاتمی نه از چاقو استفاده کردم نه شیشه‌های رستوران شکست

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت که استفاده او از سلاح سرد در درگیری با مدافع پیکان صحت ندارد.

فرزاد حاتمی درباره درگیری‌اش با امیرحسین صادقی در هتل المپیک اظهار داشت: اگر صادقی گفته مقصر نبوده است، من هم مقصر نبودم. پس از درگیری در بازی دوستانه سال گذشته، در بازی رسمی تراکتورسازی و پیکان، صادقی با من درست حرف نمی‌زد و الفاظ رکیکی از دهانش خارج می‌شد. به او گفتم درست صحبت کند. دو سه بازیکن دیگر هم شاهد ماجرا بودند. هر چقدر به او گفتم درست صحبت کند، این کار را نکرد.

وی در ادامه افزود: پس از آن دیدار، دیگر صادقی را ندیدم تا اینکه متوجه شدم امروز همراه با تیم پیکان در هتل المپیک حضور دارد. او امروز به سمت میز ناهار آمد تا سوپ بردارد و من هم به حرمت بازیکنان از فحش‌‌هایی که داده بود، گذشتم و حرفی نزدم. وقتی سوپ را برداشت، به سمت میز ما آمد و شروع به بگو و بخند کرد. به صادقی گفتم برو سر میز خودتان، اینجا کاری نداری که آمده‌ای. بعد از آن درگیری ما شروع شد.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به این خبر که اعلام شده یک صندلی را به سمت صادقی پرتاپ کرده است، گفت: به خاطر ندارم چه اتفاقی افتاد، اما صحبت از سلاح سرد و شکستن شیشه رستوران کرده‌اند! سر میز ناهار چاقو کجا بود که من بخواهم از آن استفاده کنم؟! ناهار را با قاشق می‌خورند نه چاقو! یکی بیاید شیشه‌های رستوران را ببیند که آیا شکسته است یا نه.

حاتمی در پایان گفت: از اینها بگذریم، فحش‌های صادقی باعث شد کار به اینجا بکشد. از اتفاق امروز خیلی ناراحتم، از اینکه چرا باید هم‌تیمی قدیمی من به راحتی بددهنی کند.